3 Nisan 2021 Cumartesi

Yokuşlu mokuşlu..

3 Nisan 2021

Bu gün de şöyle oldu;
Cennet
dedi ki; "Biraz yokuş çalışalım."
Ben de dedim ki; "Olur."
Öyle de oldu.
Önce Hisarçandır yokuşuna tırmandık, Pala'nın yerine kadar gittik. "Daha yukarısı soğuk olur, dönelim." dedi
Cennet
.. Ben de "Olur." dedim. Bu gün böyle, herşeye olur. Bir de benim için "Huysuz ihtiyar." diyorlar.. Ne huysuzum, ne de ihtiyar. "Kendi diyen, kendi olur."

Yokuşu bitirdik, biraz da düz yol gidelim diye Çakırlar'a kırdık dümeni. "Şuradan mı dönelim? Buradan mı?" derken, çeşmeye kadar gelmişiz. Sularımızı tazeledik, geri döndük.

"Bu da bitti, şimdi ne yapalım?" derken, yine yokuş olsun diye Batı Çevre yolunu seçtik bu sefer. Bir yokuş çalışması da orada yapıp, toplam 1254m toplam yükseklik kazanımı ile güzel bir antrenman yapmış olduk.

Bakalım yarın ne olacak?


























 

Hiç yorum yok: