15 Mart 2016 Salı

Sabah sporu.

15 Mart 2016
Salı

Erken kalkmak için erken yatmak gerekirmiş.
Gece 22.30 da esnemeye başlayınca bu fırsatı değerlendirmek istedim.
Vurdum kafayı yattım.
O saatte uyumaya alışık değilim ama kısa sürede uykuya dalmışım.
Bir kaç kere uyansam da sekiz saat uyumayı başardım.
Güzel bir kahvaltı sonrası dükkanın yolunu tuttum.
Hava bulutlu ve soğuk olsa da ne zamandır istediğim şeyi, sabah turunu yapacaktım.



7.30 da pedallamaya hazırım.



Keşke her sabah yapabilsem bunu.



Yokuşbaşı'nı çıkarken sağ tarafa yapılan bu binalara ne olmuş?
Üçüncü katlarını mı yıkmış belediye?
Neyse, bana ne!



Ben sporuma bakarım.
10 dakikada yokuşu tırmandım.



+6 dakikada da ikinci yokuşu çıktım.



Bodrum-Yalı 30 dk.



Bisiklet turunda yoldakilere günaydın demek güzel oluyormuş.



Tüm köylülerden karşılık alıyorum, hele 3 köylü kadının hep bir ağızdan "Günaaaydınn." diye karşılık vermeleri çok hoştu.
Ama malesef bir başka, şehirli olduğu belli olan, sabah yürüyüşüne çıkmış 4 kadın, "Günaydın"ıma bön bön bakarak karşılık verdi.



Taş masalı dutsuz kahvenin sahibi muhtarla da selamlaştık ama mola vermeden dönüp, pedallamaya devam ettim.
Dükkan açıçaz gari.



Çiftlik-Yalı 13 dk.



Yalı'da peşime takılan bu çomarla en az 10 dk yarıştık.



Arada bir yol kenarındaki çalılara işeyip, bana avans bile verdi hınzır.



Tur bitti sayılır, buradan dükkana 6 dk.



B0drum-Çiftlik-Bodrum 2 saat.

Sevdim bu sabah sporunu.

...

..

.





Hiç yorum yok: