20 Mart 2016 Pazar

BBK Çamlık turu.

20 Mart 2016
Pazar
BBK gezisi Çamlık köyüne.
9.30 da Bodrum'dan yola çıkılacaktı ama ben yine erken kalkamadım.



11.10 da NeO Bike'tan yola çıkıyorum.



20 dk da Kızılağaç Mangalcı'dayım.



Bodrum-Çamlık 1 saat 10 dk.
Benden 15-20 dk önce varmışlar.
Herkes kahvaltıda.



Ben de bir omletle karnımı doyurdum ve yeniden yola çıkmaya hazırız.



Pilli çapır bisiklet.
Büyüyünce ben de alacağım bunlardan.



Nev; "Nasıl NeO, kaskım düzgün duruyor mu?"



Sen de bu arkadaş gibi bir ayna taktır bisikletine bence.



Anayola çıkıp, Torba Unlu Mamuller'de tatlı yemeye gidiyoruz.



Anayola 5 km lik bir yolumuz var.



Bodrum'a 10 km mesafede ve henüz yapılaşma yok.



Çünkü deniz manzarası yok.



Bu sayede bembeyaz değil, yemyeşil kalmış.



Biz de biraz renk katalım o zaman.















Bahadır biraz rahatsız, o yüzden arabada.



Bu prenses de babasının bisikletinde keyif yapıyor.



%10 eğimli bir yokuş çıkıyoruz, biraz dinlenme iyi gelir.



Yokuşun tepesinde geride kalanları beklerken..



Çevredeki yolları keşfe çıkıyorum.



Bir yarım insanla karşılaşıyoruz.



"Bi tur versene." diyecek ama ne ağzı var, ne dili.



O yola dalalım, eğleniriz dedim ama ince tekerlekli bisikletlerin zorlanacağını düşünerek vazgeçtik bu fikirden.



Mola uzayınca..



Başka bir patikayı deniyorum.



Bu patikayı çok sevdim.
Bir gün gelip nereye gittiğini öğrenmek isterim.



Hala gelenler var.



Beklediğimiz yerde bir kuçu buluyoruz.



Yeni yavrulamış bir anne olduğunu düşünüyoruz.
Beslemek ve gözetmek yerine buraya bırakılmış.



Bu arada bir üçüncü yol buluyorum ama bunun diğer yangın yoluna bağlandığını görüyorum.



Anayola vardık.
Buradan Torba'ya gideceğiz.



Selçuk kardeşim.



Herkes toplanınca..



Emniyetli bir şekilde karşıya geçiyoruz.
Biraz ileriye gidip yaklaşan araçlara yavaşlamalarını işaret ediyorum.
Pamukkale turizme ait bir otobüsün dışında tüm araçlar uyarıma cevap veriyorlar.
Bu otobüs şöförlerinin nesi var?



Bodrum'a 12 km var.



Hava çok güzel.
Bugün baharın birinci günüymüş.



Bir başka pazar da Bodrum Hayvan Barınağı'na geleceğiz.
O zamana kadar barınağın ihtiyaçlarını öğrenip, temin edeceğiz.



Barınağın karşısında toplanıyoruz.



Edi and the Büdü.



Toprak yollardan Torba'ya.



İlk kez geçiyorum bu yoldan.



Çok güzelmiş.



Deniz manzarasını arkamıza alıp, toplu fotoğraf çekimi için BBK fotoğrafçısı Özgür yerini alıyor.



Biz de dizim dizim dizildik yine.



Meğer herkes toplanmamış..



Geride kalanlar, yanlış yola girmişler..



Bekleyeceğiz, mecbur.
















Uzun bir inişle Torba'ya bağlanıyor yol.
Bu çok dik yolu çıkmaya çalıştım ama ancak buraya kadar gücüm yetti.



Torba Unlu Mamuller pastanesi çok başarılı.
Ben trileçe yedim, muhteşemdi.
Trileçe nedir? Bilmiyorsan TIKLA öğren



Saat 16.08 de dükkandayım.
Çok keyifliydi.


...

..

.





Hiç yorum yok: