10 Mart 2016 Perşembe

Gezdir beni NeOcum.

10 Mart 2016
Perşembe

"Bu saatten sonra iş olmaz. Bak, bulut da geçti, hava açtı. Hadi gezdir beni NeOcum." dedi BeBeK.
Ne zamandır bir şey istediği yok, kırmadım onu.
Gel bebeğim, seni gezdireyim.



Tam çıkarken Ahtapot Engin geldi ama "Gördüm gördüm, bisikletleri topluyordun. Erken çıkıyorsun belli. Ben yine gelirim, keyfine bak." deyip bana yol verdi.
Marina tarafından, Mindos kapısını kullanarak, Gümbet'e doğru pedallıyorum.



Bu kısacık toprak yolda beni sollayan motorcu kardeşim, sollayanların bol olsun canım.



Gümbet sahili ıssız.



Bu da bitez sahili.



Yeniden düzenleniyor ve kimbilir yine kimlerin cebi doluyor.



Yaza buraları yine bir sürü tatilciyle dolup taşacak.



Kimseler yokken keyfini süreyim ben.



Bu yaz belki sörf yapmaya gelirim buralara.



Yaza az kaldı ve herkes inşaatta.



Belediye de yolları asfaltlamış.



Bize de atlama rampası yapmış sağolsun.



Kaldırımın dibinden sürüyorsanız..



Bir anda kendinizi 30 cm lik bu rampada bulursunuz.
İster atla, ister ilerdeki yangın musluğuna takıl.
Seçim senin.
Bir de sağ tarafa dere yatağına atlayabilirsin tabi.

...

..

.






Hiç yorum yok: