13 Ekim 2015 Salı

Akşam akşam ...

13 Ekim 2015
Salı

Sencer'in bisikleti bendeydi bakım için.
Baktım, herşeyi düzgün çalışıyor.
Haber verdim, "Bisikletin benden daha sağlam, gel al." diye.
"Akşam turu yapacağım abi." deyince ben de katılayım o zaman dedim.



evden çıkışımız 18:26 oldu.



Bitez bağarası yollar ve dere yataklarından geçtik.



Sencer buraların yenisi.
Ona görmediği yerler gösterdim.
Bayıldı.



Ayılsın diye Aktur yokuşuna sürdüm, o da peşimden.



Bu yokuşu bir kaç kere tırmanmış ama benimle değil.



Peşim sıra geliyor.
Gördüğüm kadarıyla bir hayli ayılmış.



Güzel bir manzarayı ardımızda bırakıp..



Yokuşun zirvesine varıyoruz.



Sencer yetişmeden bir iki fotoğraf çekeyim.



Benim de ihtiyacım varmış bu yokuşa..



Sencer, ağzı kulaklarında bitiriyor yokuşu.



Yokuşu Ortakent tarafından tırmananlar var.
Biraz treking olmuş bu sürüş onlar için.



Ortakent sahiline vardık bi çırpıda.



Gül bakalım Sencer efendi..



Bunun bir de dönüşü var.



Yokuşu tekrar tırmanacağımızı duyunca biraz nazlandı ama eli mahkum peşimden geliyor.



Akşam turumuzun son karesi, ağaçların arasından Ortakent gecesi.

Kaslarınızın arasında dolaşan kanın debisi yüksek olsun sevgili dostlar.


...

..

.








Hiç yorum yok: