18 Ekim 2015 Pazar

Ne mutluyum yarebbi.

18 Ekim 2015
Pazar
BBK turu var bu gün.
Turgutreis-Akyarlar-Turgutreis-Gümüşlük-Turgutreis

Bodrum'dan pedallayarak Turgutreis'e gidenler var ama ben Sencer'in arabasıyla, gittim Turgutreis'e. Tembel işi.


Sabahnur'un güller açan yüzü günümün güzel geçeceğinin müjdesi.



Yaz bitip BBK turları başlayınca, eski dostlar da buluşuyor.



En sevilen BBK turu bu çünkü hiç yokuş yok.
Bu yüzden katılım yüksek olacak.



Sabah sabah ne kadar ciddi olunabilir ki?



Olunamaz.
İşte Emin ve Esin.



Murat biraz şanssız.
Yeni aldığı bisikletinin lastiği patlamış.



Akyarlar'a doğru..



Kelebekler gibi süzüldük.



Turun başlarında oldukça yakın ve toplu sürüyoruz.



Hava şahane, keyifler şahane.



Fenerde fotoğraf çekmeden geçmem abi.
Ben dalıyorum içeri, ardımdan sevenlerim de peşimden.



Aykarlar'da hava muhteşem.



Kazlar elimizden yemek yiyor.



Bu gün Murat bisiklet sürmekten çok, lastik şişirmekle ter atıyor.



BBK olarak fotoğraf çektirmeye bayılırız efem.



Kamera gördük mü hemen toplanır, poz veririz.



Murat'ın bu günkü hobisi lastikler.



Uzun bir moladan sonra yeniden pedallamaya karar veriyoruz.



Bu gün molaların arasında bisiklet bile sürdük.



Bana göre hava hoş.
Ben de bol bol fotoğraf çekerim ki..



Çifte kumrular..



.. ve yalnız kovboy.



...



Bitez Dondurmacı bize çay ikram ediyor.
İçeriz abi.



Benim elimden fotoğraf..



Coka Ahmet'in elinden çay..



Fatih'ten fotoğraf tüyoları alıyoruz arada.



Çifte güvercinler.



Genelde orta yaş ve üzeri bisikletçiler var bu gün.



Ama gençler daha yorgun görünüyor.



2 sene öncesine kadar birbirimizden habersiz yaşıyorduk.
Şimdiyse can dostlarız.



Aa, yine bisiklete biniyoruz.



Haydi Gümüşlük'e.



Bu tur aslında bisiklete binmek için değil, bu güzel yerlerde güzel zaman geçirmek için yapılıyor.



Ye, iç, köpekleri kedileri mıncıkla...



Asya'yla oynaş..



Sağda solda ne kadar abukluk varsa fotoğrafla..
Daha ne olsun..



Kalabalıktan arınmış Gümüşlük bir başka güzel.



Lokantaların masalarının çoğu boş.
Bu, onlar için iyi değil ama biz severiz.



Çay bahçesinin kabakları.



Son etab; Gümüşlük-Turgutreis.



Ha gayret arkadaşlar..



Bu turu da tamamladık gari.



Bodrum'a dönüşte VosVos kampinge uğruyoruz.



Burası ayrı bir dünya.



...



Sahipleri bize çay ikramında bulundular.



Bodrum'a dönmeden burada zaman geçirmek..



.. ve eğlenmek iyi geldi.



...



Kaşke daha güzel bir oyuncak alınsaymış.



Millet çay kahve içerken..



..ben de bir iki fotoğraf çakeyim dedim.



Bu tatlı şey gelip önüme atıverdi kendini.



Bayılırım.



...



Herkes bayılır.



Seviyor, seviliyorum.



Ne mutluyum yarebbi.



Bu ne?



Bu cennet köşeye yeniden uğramak üzere şimdilik veda ediyoruz.

Pazar gezmemiz burada sona eriyor efems.

Sevgiyle kalınız.


...

..

.






Hiç yorum yok: