6 Temmuz 2015 Pazartesi

Sizi gidi tembeller sizi..

5 Temmuz 2015
Pazar

"Tur isteriz." diye tutturdu Bodrum'un hızlı bisikletçileri..
Anında tur düzenledim ama biliyorum ki tüm o tur isteyenler bir sürü bahane üretip yine bisikletlerinin yüzüne bile bakmayacaklar.

Onların kaybı, ben pedallarım arkadaş.




Yokuşbaşı'nın başındaki ışıklarda bir bisikletliyi solladım.
Yokuşun yarısında geride kaldığını farkettim ve yokuşun sonunda Kızılağaç'a sapmadan onu beklemeye karar verdim.
Yeni bir bisikletçiyle tanışmak iyi olur.



Malesef görünürde yok.
Ya dinleniyor ya da vazgeçti.
Neyse ben yoluma devam edeyim.



Bir yokuş daha çıkınca Kızılağaç'tan Yalı'ya kadar keyifli bir iniş var.
Bu asfaltın birkaç yerinde mazgalların oluşturduğu tümsekler var.
Hızlı gidince bunları rampa gibi kullanarak zıplamak çok hoşuma gidiyor.
Ama bugün gezinti havamdayım, bol zamanım var ve çevreyi seyretmek çok keyifli.



Geren Koyu'nda denize girmeyi düşünüyordum, koyun başında böyle bir manzarayla karşılaştım.
Sanki arabaların koya girmesini engellemişler gibi.




Ağaoğlu denilen doğa katili buraya otel yapmayı düşünüyor yıllardır.
Umarım buna hazırlık değildir bu.
Sahil çok kalabalık olunca denize girmekten vazgeçtim.



Yalı kafede oturmak ve arkadaşlarımı beklerken limonlu çayımı yudumlamak daha cazip geldi.



Bisikletim birkaç kişinin ilgisini çekti.
Durup seyrettiler.



Tabelaya dikkat!
Vahşi hayvan dolaştırmak serbesttir.



Berji' de bize katıldı.
Birazdan da İhsan gelecek.



Tembel tenekeler kimbilir hangi plajda serinlemeye çalışıyorlardır.



Biz sporumuzu da yaparız, Çiftlik Taş Masalı Kahve'de serinleriz de..



Daha ileriye, orman yoluna da gitmek istedik ama akşama sahnem var her zamanki gibi.
Dönüşte biraz hızlıydık, ne de olsa yokuş aşağı.

Hiçbir fotoğrafta İhsan'ın olmadığını şimdi farkettim.
Hay allah!


...

..

.


Hiç yorum yok: