3 Temmuz 2015 Cuma

Duruşma..

2 Temmuz 2015
Perşembe

"Akdeniz akşamları bir başka oluyor.
Hele bir de aylardan Temmuz ise,
Bambaşka." demiş şair.

Temmuz ayının şarkısı bu.
Dün gece yağan sürpriz yağmurdan sonra bugün hava yine bahar kıvamında.
Sabah erken kalkıp, 10 Eylül günü yaşadığım trafik kazasının duruşması için Bitez 1. Asliye Hukuk Mahkemesine gittim.
10.10 daki duruşma saat 12.30 da oldu.
Davalı olduğumuzu belirttik kazada yaralanan 2 motorsiklet sürücüsü ve ben bisiklet sücüsü olarak.
Ben bacağımı, genç motosiklet sürücüsü bir arkadaş kolunu ve karı koca motosikletle seyir eden bir çiftten koca olan göğüs kemiğini kırmış.
Alkollü kamyon sürücüsü, kullandığı kamyonun mazot deposu delindiğini ve yola mazot akıttığını gördüğü halde hiçbir ikaz işareti bırakmadan kaçtığı için yaptığımız kazada hepimiz haklı görüldük.
O da suçlu olarak ceza görecek. Daha sonra tazminat davası açılacak.

Duruşma biter bitmez Deniz'i aradım. O da dünden hazırdı bu günkü tur için.
Bir de Burcu katıldı, 3 kişi olduk.



Yokuşu çıkarken daracık emniyet şeridinde yol aldık.



Umarım başımıza bir iş daha gelmez.



Kızılağaç yoluna sapınca Deniz'in lastiği, bir zımba teli yüzünden patlıyor.
Hemen yama yapıp, turumuza devam ediyoruz.



Yalı kafede mola.



Gelsin limonlu çaylar ve sohbet.



Geren koyunda deniz sefasının ardından ..



Bodrum'a dönüş..



Bu fotoğraftan sonra arkadaşlarımdan izin isteyip, tenis dersime yetişmek için hızlanıyorum.
Biraz geç kalsam da 1 saatlik tenis dersinde Uluç'la birlikte biraz daha ter atıyoruz.

Şu sıra bisiklet turlarına biraz ara verdim ama yeniden hızlanacağım. 
Söz. ;)


...

..

.




Hiç yorum yok: