22 Haziran 2015 Pazartesi

Koca Bulduran Defne

22 Haziran 2015
Pazartesi

Saat 18.00 de tenis antrenmanım var, o saate kadar biraz pedallamak iyi gelir.



Trafik öyle rezalet ki..



Bakmayın böyle sakin göründüğüne, yeşil yanmasını beklemeden girdim yola..
Böylece arabaların arasında kalmadım.
Trafik kuralları bisikletler için değil bence çünkü kimse bisikleti araçtan saymıyor.
Kendimize ne kadar uygun boşluk yaratırsak o kadar hayatta kalma şansımız var.
Ben trafikte çok tecrübeliyim ama gittikçe kalabalıklaşan nüfus, eğitim ve saygı seviyesinin düşmesiyle bu günkü kısacık turumda bile bir çok sıkıntı yaşadım trafikte.



Aktur yokuşu bana iyi gelir, beni yolun dışına atmaya çalışan kamyonu saymazsak.



Evet, geçtiğimiz 10 Eylülde kırılan bacak bu bacak.. :)



Şimdi Ortakent'e iniş zamanı.



Bu sefer durdum burada.



Seramik atölyesi olmasına rağmen bşka sanatçıların da işlerini sergiliyorlar.



Bu tel çalışmalarına bayıldım mesela.



Dükkanın adı ANKA.



Siz de uğrayın.



Hala bir koca bulamadıysanız...



Yahşi Tenis Kulübü'nde Arif hoca ile biraz sohbet..



Yeniden yokuş tırmanıp..



Bitez'e doğru pedallayacağım.



Çok keyifli bir hava var.
Yaz gelmedi Bodrum'a.



Lorenzo'nun Burcu'suna bir uğramak iyi olur.



Lorenzo ile oynayıp, annesi Burcu ile de kahve-sohbet şeysi yaptıktan sonra yine bağarası yollardan..



Bitez evlerini ve ..



dere yataklarını geçerek eve yollandım.



Bir duş, ardından da tenis malzemelerimle Karya Kort'ta alıyorum soluğu.
Bugün' de Uluç'la antrenmanımız var.


...

..

.





Hiç yorum yok: