26 Temmuz 2015 Pazar

Yaşasın bisiklet.

25 Temmuz 2015
Cumartesi

Çok sıcak, trafik çok fazla, çok geç saatte yatıyorum, çok geç kalkıyorum ama tüm bu "çok"lara rağmen ben hep bisiklet sürerim genelde.
Bir tuhaflık var bende, ne olduğunu çözemesem de evde bisiklet bana, ben bisikletime bakıp duruyorum son zamanlarda.
Bu gün buna son vermeye karar verdim.



Kızılağaç'tan Yalı'ya doğru süzülürken ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım.



Pedallamak beni her zaman eğlendirir.



Sıcak, soğuk fark etmez.



İki tekerin üzerinde her zaman keyiflenirim.



Yalı'ya varır varmaz kendimi denize atarım sanıyordum ama..



Yalı kafede limonlu çay içmeyi seçtim.
2 çayla keyif yaptım.



Bu arada, fotoğraf makinemi yeniledim.
Nikon'un daha yeni bir kompakt makinesini ısmarlamıştım Türker'e, USA'dan gelirken getirdi sağolsun.



Bu gezi de biraz yeni Nikon sayesinde oldu diyebilirim.



Dönüş yolunda, kafamda bin bir soru ile pedallarken Mıstık Kafe'de durup 2 çay ve bir soda ile kendimi yeniledim.



Bu, yeni halim.



Yaşasın bisiklet.


...

..

.




Hiç yorum yok: