3 Nisan 2015 Cuma

İyi yolculuklar BBK

3 Nisan 2015
Cuma

Son 2 gün evde egzersiz yaptım ve artık pedallayabildiğimi gördüm.
Bu günkü şahane havayı da düşünürsek pazar gününe kadar beklemek anlamsız artık.

Dün gece Kule Bar'da, Melisa ve Özgür'ün doğum günlerini kutladık.
Uzun süre oturduktan sonra, bar taburesinden yüzümü buruşturarak kalktığımı gören Bahar; "İyileşmen 40 yıl sürecek." deyince, "Neden?" diye sordum.
"Tabureden kalkarken yüzünün aldığı şekli görsen hak verirdin bana." diye cevap verdi.
Ben de dedim ki; "Yaşlılıktandır o."
"Çok sabırsızsın, bu da iyileşmeni geciktiriyor." dedi.

Aslında haklı ama ben tez canlıyım, yapçak bişe yok.
Bu günkü turumda dikkatliydim.
Kendimi ve arızalarımı dinleyerek pedalladım.



Pedallamaya karar versem de işlerimi bitirmem biraz zaman aldı ve ancak saat 16.00 gibi çıkabildim evden.



Akışına bıraktım ve yol beni, Bitez içinden Aktur'a doğru sürükledi.



Demek ki yokuş tırmanacağız.



Deneyelim bakalım.



Yokuşun yarısında, sıcaktan bunalıp, bacak ısıtma çoraplarımı çıkardım.



Her yerde baharın renkleri mevcut.



2 telefon konuşması sığdırdım bu yokuşa ama bitti sonunda.



Şimdi de iniş keyfini yaşama zamanı.
Ödül gibi.



Ortakent sahili hala sessiz ve sakin.



1 ay sonra burada bisiklet sürmek mümkün olmayabilir.



Amsterdam.



Molasız geri dönüş.



Aynı yokuşu tersten tırmanacağız.



Bu sefer adı "Dilek Yolu".



Biz ona "Dilek Yokuşu" diyoruz.



Sakin sakin pedallıyorum.
Azmaya gerek yok.



Keyifle bitti bu yokuşta.
Helal bana.



Aktur tepesinden manzara.



Bu sefer Sema'ya uğramadan geçmiyorum.



Sağolsun o da bana "İyi iş başarmışsın." sofrası hazırlayıverdi 5 dakikada.



Bu bahçeyi çok seviyorum.



Nuh'un Gemisi gibi, her türlü hayvanat var.
Ben gelmeden 10 dk önce, arkada iki köpeğin oturduğu minderde, 1 köpek, 1 kedi, 1 kaplumbağa ve 1 tavuk, hep birlikte oturuyorlarmış.
Sema, "Fotoğrafını çektim, feyste paylaşırım." diyor



Bu da yenisi.
"Ocak ayında kapının önünde durmuş, suratıma bakıyordu." dedi Sema.
Dayanamamış ve almış onu da himayesine.
Adı "Ocak".


Sema'nın objektifinden, Ocak'la tanışmamız.



Hap gibi yutasım geldi..




"Yedi, kaçtı" gibi oldu ama hava daha fazla serinlemeden eve dönmem lazım.




Üstteki 2 fotoğrafı tek kareye sığdıramadım malesef.



Bitez, bağarası yolları, turunçgillerin çiçeklerinin kokularıyla bezenmiş bu günlerde.
Bu yüzden baharda Bitez'i çok seviyorum.



BBK, Çanakkale yolcusu.
"4. Çanakkale Şehitlere Saygı Bisiklet Turu"na katılmak üzere 44 bisikletli yola çıkmak üzere.



Haftasonu çalışacağım diye bu tura rezervasyon yaptırmamıştım ama Leman Kültür yönetimi programı sonlandırma kararını bugün iletti bana.
Böyle terbiyesizlik görülmemiştir diyeceğim ama zaten Bodrum'da bir tek dürüst ve sözünde duran  işletmeci görsem dişimi kırarım.



Neyse, şehitlerimizi anma turuna katılamasam da "gazi" oldum sayılır.



Keyfini çıkarın sevgili dostlar.



İyi yolculuklar BBK.







..


.




Hiç yorum yok: