31 Mart 2015 Salı

Fazla kasmayın..

31 Mart 2015
Salı

Bu gün dokuzuncu gün.
Siz siz olun, liflerinizi koparmayın.
"Nasıl olcek o iş?" derseniz de vereceğim cevap, "Ne bilem ben!" olcektir.
Bilsem koparır mıydım lifimi mifimi?
Koparmazdım.

Lif dediğin şey, bildiğin kasın en ince parçası.
Nasıl ki bir halat bir çok ipin bir araya gelmesinden oluşuyorsa, kas da öyle işte.
Bir sürü lif bir araya geliyor, oluyor sana kas.
Fazla da kasmamak lazım.
Kopabiliniyor.

Olsun naapalım, kalp kırılmasın, gönül bağları kopmasın deyip işi tatlıya bağlıyoruz ve bu günkü hikayemize geliyoruz efems.


Şimdi bu BBK'lılar yağmurdan neyin çok korkuyorlar.
Pazar günü çok yağmır yacekmiş deyi, evlerinden dışarı burunlarını bile çıkarmadılar.
Sonra da bir baktılar ki güneş açıvermiş.
Açar tabi, bura Bodrum, Karadeniz' mi sandın burayı?
Neyse, işte bu yağmur korkularından dolayı geçen pazar tur yapmayınca, sele yerleri kaşınmaya başlamış, tüm haftayı korsan turlarla bezemiş bunlar.

Bu gün de öyle bir tur işte.
Ben de elektriksiz evde ne yapacağım? Çıkıp şunlara bi görüneyim dedim, atladım motoruma, katıldım aralarına.

Taş Masalı Kave'de biraz sohbetten sonra Etrim yokuşuna sarıverdi bizim oğlanlar, bir deli kız da peşlerinde.


Önden giden deli oğlanların en delisi Delta Force İhsan'a yetişmeyi aklından bile geçirmese de bir sağ pedal, bir sol pedal çevirip duru deli kızın Berji'si.



Bir elini bırakıp "öpüjük" de gönderebildiğine göre tepeye kadar çıkcek bu.



Bahadır'ın telefonuyla hızı kesilen deli korsan Fatih Han yanımızdan geçerken, Etrim'deki işinden, yürüyerek evine "Spor olsun" diyerek yürüyen Yalıçiftlik'li kardeşim, "Hanım'ın ateşi çıkmış, işten izin aldım." diye mevzuyu derinleştirme çabalarında.



Deli korsan, sohbetimize katılmamayı tercih ediyor..



Her zamanki kararlı temposuyla, kaslarına biraz daha kan pompalıyor.



Yüzüm gülüyor ama içimde ne fırtınalar kopuyor gel bir de bana sor.
Bu sefer kendimi tutacağım ve pazar gününden önce bisiklete binip, yeni iyileşen liflerimi zorlamıyacağım.
Kararım kesindir gari.



Emektar sıkuturum da var çok şükür.



Bunlar da mevsimin ilk kozalakları.



Bizim delişmenler dönüşe geçmiş bile.
Ben fotoğraf makinemi çıkarana kadar deli korsan yanımdan hızla geçip gözden kayboluyor.



Delta, tırmanırken dışarı fırlayan dilini içeri sokmayı unutmuş.
Hatırlattım da öyle toparladı kendini.



..

.






Hiç yorum yok: