10 Ocak 2015 Cumartesi

Zincir sorunsalı..

10 Ocak 2015
Cumartesi

Yok bu havada bisiklete binilmez, yerler buzlu kayarsın, otur evinde sıcak sıcak..vb gibi bir sürü negatif yönlendirmeye karşın, yeni yılda her gün bisiklete binmeye devam ediyorum.
Bu gün yine bisiklete bindim.
Çatlasanız da patlasanız da bu her gün böyle devam edecek.

Siz evde tv izlemeye, ofisten dışarı başınızı bile çıkarmamaya devam edin.
Ben size karışmayacağım.

Bu gün hava puslu, güneşsiz ve kasvetliydi.
O zaman tam bisiklet havası.
Haydi pedallayalım.
Bizim için her hava bisiklet havası.
Uzun hava, Aydın havası, ne oldum ben havası hariç.

Yağmurda yağmurluk, rüzgarda rüzgarlık, karda karlık (o da ne demeyin, vardır mutlaka), yaz da yazlık, kışta kışlık giysiler mevcut efems.


Neyse lafı uzatmaya gerek yok.
Yine bisiklet havamızdayız her günkü gibi.
Pedallayacağız arkadaş.

Kerim, Güvercinlik'e kadar gidip gelmiş bile.
Recep aradı, "10 dk giyinme, 10 dk da pedallama avansı ver Kızılağaç'ta buluşalım." dedim.
Kerim'i aradım o da o tarafa gelecek.



Önce Recep, 5 dk sonra ben, benden 5 dk sonra da Kerim vardı Mıstık kafeye.



Geç gelmedik ama Recep küs gibi arkası dönük takılıyor.
Meğer sırtını kuruturmuş garibim.
Ben de terden ıslanan bufflarımı astım sandalye arkasına.
Çayları söyledik.



Kerim toplam 50 km yapmış bile.
Haliyle acıkmış adam.
Ben de tostunun ucundan acıcık alıvedim gari.



Kerim komik adam, "Akyaka'da çadır kurarız bu gece, yarın da tura katılırız" dese de.
10 dk sonra, "Boşver, sabah erkenden yola çıkarız, nasılsa 10.30 da başlıyor tur." deyip fikir değiştiriyor.
Son olarak gitmemeye karar verdi.
Sabaha kadar başka bir fikir üretebilir, o ayrı.



Gelsin çaylar, gitsin tostlar ama bisiklet de lazım.
"Haydi Yalı'ya pedallayalım, Berji'de kahve içeriz." dedik ve Kerim'i yolcu edip Recep'le Yalı'ya pedalladık.
Tam Berji'nin evine giden yokuşu tırmanmaya başladık ki Recep'in zincir koptu.
9 lu sisteme 10 lu sistem zinciri takınca olan bu işte.
Kerim'i aradık, bize zincir anahtarı ve ara bağlantı parçası getirecek.
Geçici olarak bunu yapabiliyoruz.
Sonra zincir olması gerekenle değişecek.
Bu saatte 9 lu zincir bulamıyoruz malesef.
O yüzden böyle geçici bir iş yapıyoruz.




Biz kahvelerimizi içene kadar Kerim de siparişlerimizle geliyor.
Zinciri onarıp yola çıkıyoruz.
Tam Kızılağaç'ı geçip yokuşu çıkmaya başladığımızda zorlanan zincir yine kopuyor.
Recep arkadaşını çağırıyor, araba ile gelip onu alacak.
Ben de hava iyice karardığı için onu beklemeyip eve pedallıyorum.

Evet,  bir sürü olumsuz olay yaşadık ama neşemizi koruduk ve eğlenmeye devam ettik.

Pedallayın, neşenizi koruyun.



..

.









Hiç yorum yok: