11 Ocak 2015 Pazar

Kerim bizi ekti.

11 Ocak 2015
Pazar

Pazar olur da BBK turu olmaz mı?
Var tabi ama biz gidemedik malesef.
Son ana kadar Kerim'in arabasıyla gidip katılma planları peşindeydik ama sabah erken belki telefon gelir diye de beklediğim halde ses çıkmadı.

Recep, "Gitmezseniz burada pedallarız saat 12.00 gibi." demişti, ondan haber bekliyorum kahvaltımı yaparken. Ses çıkmayınca facebook sayfalarını karıştırmaya başladım, bir de baktım ki Recep bir etkinlik düzenlemiş. Saat olarak da 12.20 yazmış.
Bir iki telefon sonrasındfa ulaşabildim, Özgür'ün lastiği patlamış, onu onarıp geleceklermiş.
Nurullah ve Hasan' da Mangalcı'da yakalayacakmış bizi.

Hadi hayırlısı deyip12.00 de çıktım evden.


Mangalcı'ya yaklaşırken benden önce gelen Özgür ve Recep beni karşıladılar.
Hemen pedallara bastık ve ilk duraklamayı Çilek sapağında verdik.

(Fotoğraf: Recep Yazıcı)
Yokuşta sıcak iyice kendini gösterdi..


(Fotoğraf: Recep Yazıcı)
Güneş, neşemize neşe kattı..



Siz gidin biz size yetişiriz diyen Hasan ve Nurullah bizi Çamlık köyüne yaklaşırken yakalıyorlar.
Hasan' da Kerim mağduru, gitmekten vazgeçen Kerim sabah yeniden karar değiştirip Muğla'ya BBK turuna gitmiş.
Hasan'a da gel demiş ama Hasan, "Ben kendimi gitmemeye programlamıştım akşamdan, bu yüzden onu yalnız yolladım." diyor.
Tabi bunların hepsine gülüyoruz. Çünkü arkadaşlar arasında böyle durumların hiçbir önemi olmaz. ;)


Haydi Çamlık köyüne..



5 bisikletçi ZıpZıp kafede bisikletlerimizi parkedip..



Güneşli bir masada öğle kahvaltısına yumuluyoruz.
Gelsin çaylar, muhabbetler..


(Fotoğraf: Recep Yazıcı)
Kerim, bu eğlenceyi kaçırdı işte.. :)


(Fotoğraf: Recep Yazıcı)
Bir de bu masayı



Daha önce yaptığımız gibi, çevre yoluna bağlanan yoldan geri dönüşe geçiyoruz.
Yolda, keçileri otlatan teyze ben fotoğraf çekerken "Gel de keçileri güt bakalım." diyor.
"Bisiklet sürmek marifet değil, bir işe yara" mı demek istedi acaba?


(Fotoğraf makinesi: Recep Yazıcı)


Bu ekipte iş var arkadaş.

BBK turuna katılamadık ama biz de kendi çapımızda eğlendik işte.

Hadi baayy… :)



..

.





Hiç yorum yok: