9 Ocak 2015 Cuma

Bodrum'da karda mahsur kalan bisikletçi.

9 Ocak 2015
Cuma

Facebook ta "bu havada bisiklet mi, aman ha" adlı sempozyum sürmekte..

  • Fazıl Okudan Bahçe kedilerine koyduğum su kapları donmuştu.
  • Aslıgül Tutuncuoglu Seni, seni! Dikkatli ol.
  • Nezih Öget Çok dikkatliydim.. Kızılağaç taraflarında yol üzerinde 2 kere ölü kuş gördüm. Sanırım ikisi de saka idi.
    Dün geceyi çıkaramamış garipler. 
  • Ecrin Hatice Taştan ewett buzlanma söz konusu bu tercihiniz bu hava sartına göre dogru değil..
  • Nezih Öget Bisiklet her türlü hava şartına uygun bir araçtır.
    Biraz dikkat, bilgi ve beceri ile sıkıntısız bir sürüş gerçekleştirmek sizin elinizdedir.
    Buzun üzerinden geçmemek şarttır elbette 
  • Ecrin Hatice Taştan Uuuu... çok inatçısınız ayrıca bazen tedbirli olmakta kazaları engellemiyor biliyorsunuz ya ... şuanki hava şartı bu tercihinizi bile onaylamıyor... dikkatli olabilmek için böyle zarar görebileceğiniz aşıkar olan bir durumda ne kadar tedbirli olursanız olun... yinede sizin becerilerinize güvenmeyin...  dikkatli olun sağlıcakla
    3 saat · Beğen · 1
  • Nezih Öget Neyse, izninizle ben tura çıkıyorum. 
  • Nezih Öget

    Yorum yaz...



İzin verdiler mi bilmiyorum ama son yorumumu yazdıktan sonra ben çıktım.

Bugün ayağıma içi miflonlu botlarımı giydim.
Ne zamandır Yalıkavak yokuşunu tırmanmak istiyordum hazır erken yola çıkmışken "Hadi" diyorum.
Kime diyorum?
Kendime tabi, bizzat şahsıma.
Çünkü bu havada bisiklete binmeyi delilik olarak görüyor benden başka herkes.
Yazın sıcak diye bisiklete binmezler, kışın da soğuk diye.
Hepsi lapacı bunların.

"Yollarda buzlanma var" efsanesi ise inanılmaz.
Tüm tur boyunca bir tek Yalıkavak'ta yokuşunu geri çıkarken bir motorcunun önünde gördüm.
O da motosikletleri ya da dükkanını yıkadığı içindir.
Bu da ayrı bir aklı evvellik.

Yalıkavak sapağına girdikten sonra, Yaka köye yaklaşırken karşı yolda Kerim beni görüp sağa çekmiş.
Gelip geçen arabarlar ve rüzgar yüzünden anlaşamadık.
İlerideki benzinciye geldi Kerim.
"Yalıkavak'ta çok rüzgar var, uçarsın. Şuradan Yakaköy'e sap, Ortakent'ten geri dönersin." diye bana akıl verdi herkes gibi.
"Uçar mıyım?" dedim.
"Uçabilirsin." dedi.

"Yarın Milas'a pedallayalım" diyor.
Uçmayalım Milas'larda filan.

Karşımdan esen rüzgar ve Yalıkavak değirmenlere çıkan %8-%10 eğimli yokuş hızımı düşürdü.



Zirveye varmak gibisi yok.



Bu manzaraya aşık olmayan var mı?



Zirveye varmanın en güzel tarafı, bundan sonra hep iniş olması.
Buradan, deniz kenarına kadar hiç pedal basmadan inebilirsiniz.



Ama ben öyle yapmıyorum.
İnerken de pedallıyorum.
Sporda dinlenmeye yer yok.



Bu güzellik 10 dk molayı hak ediyor.
Bisikletten inip dinlenebilirim.
Güzel bir limonlu çay içimi ısıtıyor.




Dönüş çok daha kolay oluyor çünkü rüzgar arkamdan esiyor.
Ayrıca bir zirveye ikinci tırmanışınız çok daha kolay olur.

Pedallayın, ısının.



..

.






Hiç yorum yok: