5 Aralık 2014 Cuma

Burcu ile antrenman.

5 Aralık 2014 
Cuma

Burcu ile sözleşmiştik, Mazı'ya gidip dönecek, iyi bir antrenman yapacaktık.
Neredeyse 1 yıldır birlikte pedallamayı planlıyoruz ama bir türlü kısmet olmuyor.
Salı günü için sözleşmiştik ama yine olmadı ve bu güne kaldı.
Bu akşam 17.00 de bir kokteylde çalmam gerekiyor ama bu turu yine ertelemeyeceğim.

Mazı'ya kadar gidip dönsek geç kalabilirim diye daha kısa bir parkur yapmayı planlıyoruz.
En geç saat 14.00-15.00 gibi evde olmam lazım.



9.00 da buluşacağız.



5 dk önce buluşma yerindeyim.



Burcu 10 dk geç kalıyor.
Olsun.



Şimdi antrenman zamanı.



Kızılağaç'tan Yalı'ya, oradan sonrası sürpriz. 



Yolda bir turcu arkadaş buluyoruz.



Benim elcik ayarı yapmam lazım zaten.
Sohbet ederken, bir yandan da o işi hallediyorum.

Bu arkadaşımız Türkiye turunda.
Bodrum-Akyaka bu günkü etabı.
Takip etmek isterseniz işte facebook adresi.



Kısa bir sohbetin sonunda pedallamaya devam ediyoruz ve ben sürpriz rotamızı açıklıyorum Burcu'ya.



Çukurgöl'den orman yollarına saparak, Kisse Bükü yoluna gideceğiz.



Süper yokuşlar tırmanıp Çukurgöl köyüne vardık.



Bir MTB yarışçısı olan Asuman Burcu Balcı, orman yollarına gireceğimiz için çok heyecanlı.



Benim daha önce İhsan, Seçkin ve Gürcan'la yaptığımız bu yolu, profesyonel bir MTB yarışçısıyla deneyimleme zevkine erişeceğim.



Suyumuzun çok azaldığını farkediyoruz.
Hemen yakındaki bir köylü dostumuz bize su yardımı yapıyor.



Burcu arazide bir keçi gibi.



Onu fazla yavaşlatmak istemesem de...



Kaza sonrası henüz 3 ay geçtiği için performansımın en fazla yarısını kazanabilmiş durumdayım.
Daha önce rahatça çıktığım bu yokuşun son 10 m sini yürümek zorunda kalıyorum.



Eski günlerime dönmek için bu antrenmanları bana çok yararı olacak.



Şimdi biraz çaptan düşmüş olabilirim ama ..



Burcu benden çok ümitli.



Onunla arazide olmak benim için bulunmaz bir nimet.



Teşekkürler Burcu



Burcu, "Ver bakim şu fotoğraf makinasını." deyip..



Hiç olmazsa beni beklerken oyalanacak bir şey buluyor kendine.



Bu sayede benim de bir çok fotoğrafım oluyor işte.



Yoksa kim çekecek beni..



Sağol varol sevgili arkadaşım.



Burcu'nun ara ara önerdiği sürüş tekniklerini uygulamaya çalışıyorum.



"Önce güvenli sürüş" diyor.



Benim de en çok önem verdiğim konu bu zaten.



Her ne kadar Burcu'ya özenip..



Hatta gaza gelip..



Kendimi ara sıra kaybetsem de..



Burcu beni hep toparladı.



Bolca da moral verdi.



Bozuk ve oynak taşlı zeminde ayakta kalmak çok önemli.
Hiçbir garantisi yok ama Burcu bu zeminde de adeta uçuyor.



Yokuşlarda onu yavaşlatsam da..



Tempomu ve nabzımı dengede tutmamı sağlıyacak önerilerde bulundu sürekli.



"Molaaaaaa." dedim ve durduk.



En uzun molamız bu oldu.



Yine de 10-15 dakikayı geçirmedik.



Nabzımızı düşerelim yeter.
Eve varınca dinleniriz.



Arada bir iki hafif ama enerji verecek yiyecek attık ağzımıza.



Muhteşem Kisse Bükü.



Ona kalsa bu fotoğrafı çekmek için bile durmayacağız.



Ben de bu fotoğraf çekimlerini dinlenmek için kullanıyorum.



Bu sefer Burcu durduruyor bizi.



Bu şahane yemişler gözünden kaçmamış.



Küçükler ama çok lezzetliler.
Ben bu kadar yedim ama Burcu ağacı kuruttu resmen.



Yüklendi enerjiyi beni unuttu, dur kız nereye?



Çocuk Mezarlığı köyünden sonraki orman yokuşu bittikten sonra da uzun inişte verdim coşkuyu.



Ağırlığım avantaj oldu bu inişte, o yüzden öndeyim.



İstese fark atar ama biliyorum ki ben motive olayım diye beni önde bıraktı.


Benim en keyif aldığım turlardan biri oldu bu.
Tekrarlayacağız değil mi Burcu?

Milli bisikletçimiz Asuman Burcu Balcı'yı takip etmek için;



..

.





Hiç yorum yok: