4 Aralık 2014 Perşembe

Tersine dünya..

4 Aralık 2014
Perşembe



Dediler ki, "İçmeler'e kadar pedallayıp, sonra da Kademe yokuşunda antrenman yapacağız."


15-20 dk geç çıksam da yolda onları yakalarım nasılsa diye telaş yapmadan,
fotoğraf çeke çeke pedallıyorum.



Kumbahçe



Bunca bulut, yağmur bırakmadan geçer mi?



Aslında büyük makinam olsa ne güzel fotoğraflar çıkar bu ışıkta.



Şimdi bisiklet zamanı.



Henüz ortada yoklar ama tersane yakınlarında yakalarım onları.



Yelken Kulübü'nü de geçiyorum, tersaneyi de ama yoklar.
Bu kadar hızlı olamazlar zaten.
Ersan Otel yokuşunu da tırmanayım ben yine de.
Yine yoklar.
Nerede bunlar yahu?



Hazır bu kadar yükseğe tırmanmışken bir kaç fotoğraf alayım bari.
Bir arkadaşım, bu bisikletin başaşağı durmasıyla fren hidroliğinde hava oluşacağını yazmış.
Ona inat olarak yeniden tepetaklak poz veridiriyorum BeBeK'e.
Hava mava yapmaz.



Hem o değil dünya ters bi kere.
O da dünyayı sırtında taşıyor..
Böööööö…. ! :)



En kötü bu olur işte.
Rüzgardan yıkılıverir.



Böyle de iyi..



Onlar, meğer İçmeler tarafına hiç gitmemişler.
Bana yalan söylemişler köfteler.
Tersane yokuşunu çıkıp inmişler, sonra da beni arayıp "Neredesin yahu?" diye soruyorlar.
Hem suçlu hem güçlü durumu.
Olsun, onlar benim arkadaşım.
Ne yaparlarsa kabulumdür, size ne? :)




Olmamış tabi.
Kimi kandırıyorsunuz siz?
O ağaçlar kısa gelmiş yaptığınız rezaleti gizlemek için.
İğrençsiniz.




Fatih, Güneş'i antrenör gibi çalıştırıyor.
Sakin ve emin pedallarla yokuşu bitirme gayreti.



Birden olmaz ama olur.
Mızıldamak yok, çalışmaya devam.



Böyle büyük bir devlet adamının adı Bodrum Meydanı'na verilmeliydi, bu küçücük sokağa değil.
Ben de herşeye karışıyorum.
Bana neyse?



Güneş'i beklerken..



Son 2 metreyi yürüdüğüne bakmayın, buraya kadar pedalladı.
Helal olsun.



Antrenör Fatih kaptan da ardından gelip..



.. Hızını alamayarak devam ediyor.



Bu günlük bu kadar antrenman yeter deyip, Kumbahçe'de çay içmeye geliyoruz.



Kocadon'u bisikletin üzerinde görebilecek miyiz acaba?



Bize ne Kocadon'dan, biz pedallarız arkadaş.

Siz de öyle yapın, her fırsatta pedallayın.

Hadi, öptüm, bayy..!


..

.





Hiç yorum yok: