3 Aralık 2014 Çarşamba

Aman dikkat..!

3 Aralık 2014
Çarşamba

Dün ve bugün evden sadece bakkala gitmek için çıktım.
Hava kapalı, bir de rüzgar var ki uçurur adamı.
Bu sabah Burcu ile Havaalanı'na kadar pedallayıp dönecektik ama uçarız diye korktuk.

Tüm günü atölye NeO'da bisiklet bakımı ile geçirdikten sonra kendime ödül olarak bir akşam gezintisi izni verdim.



Yokuşbaşı'nı tırmanmayı çok sevdiğimi söylemiş miydim?
Her seferinde Bodrum'a yeniden aşık olabilirsiniz bu yokuşu çıkarken ve inerken.

Ada Digital'e Digiturk kartını bırakıp onlarla tüm ilişkimi kesiyorum.
Hala, "Belki 3-5 tl kalmış olabilir, sonra arayın kontrol edelim." diyorlar.
Ya, bırakın artık yakamı …!


Büyük bir Bodrum turu ile Atölye NeO için uygun bir dükkan araştırması yapıyorum.
Aklınızda olsun, küçük bir dükkan lazım bana.



Ön tekerde küçük bir rahatsızlık hissediyordum ama yoldandır, bendendir gibi abuk fikirlerle geçiştiriyordum.
Siz öyle yapmayın, en küçük farklılığın bile ne olduğunu bulmaya çalışın.


Eve geldiğimde anladım ki ön teker gevşemiş.
Nasıl olur demeyin, olmuş işte.
Bu mekanik aletin üzerinden elinizi eksik etmeyeceksiniz.



Eskiden bir pim ile emniyete alınırdı bu ön teker göbek bağlantısı.
Şimdi ise farklı ve daha emin bir sistem var, bağlantı tamamen çözülse bile ön teker yerinden çıkmıyor.
Kadroya bağlandığı yerdeki yuvası onu tutuyor.

Eski yol bisikletimde bir pim ile emniyete alınıyordu ön teker ve ben o pimin düştüğünü gördüğüm halde bir önlem almamış ve bir kasisten zıplayarak geçerken, ön tekerin yerinden çıkmasıyla asfaltta en az 5 metre  sırt, kol ve kalça derilerimi bırakmıştım. Ağustos sıcağında, üzerimde sadece mayo ile bisiklet sürmenin ne kadar yanlış olduğunu da orada öğrendim.

Her zaman gündeme getirdiğimiz korunma yöntemlerini uygulamak çok önemli.
Kazanın ne zaman ve nerede karşımıza çıkacağı hiç belli olmuyor.
Hiç olmasın isteriz ama ya olursa?

Bizi koruyacak bir kaportamız yok.
Çok akıllı ve dikkatli olsak da tedbiri elden bırakmayalım.

Herşeyin yenisini alabiliriz ama bedenimizin yerine hiçbir şey koyamayız.

Ömrünüzün sonuna kadar bisiklet sürebilmeniz umuduyla.
Sevgiyle ve sevgili kalın.



..

.





Hiç yorum yok: