1 Ağustos 2014 Cuma

Olgun'la akşam turu.

Bu günkü kursu kaçırdım.
Unuttum resmen.
Neyse telafi ederim.
Bu günü sıcaktan bayılarak tamamladım.
Akşam turu teklifi Olgun'dan geldi saat 19:00 da Yalıçiftlik turu.
Bana uyar. Hem o parkuru hem de Olgun'u severim.



Olgun bana çok yakın oturuyor.



Tura öncülük yapıyorum.
Şehiriçi trafiği inanılmaz.
Bir ton cambazlık yapmak zorunda kaldık arabaların arasında.
Benim canıma minnet, en sevdiğim şeydir trafik.
Dikkati ve dengeyi en iyi geliştiren şey trafik keşmekeşidir.
Siz denemeyin. 



Kızılağaç'a doğru; gölgem, bisikletim ve kendim.



Biri benim peşimde..



Yanıma mayo almadığıma pişman olacağımı biliyordum.



Güneş batıyor, bu yüzden Çiftlik'e kadar gitmeyip, Yalı'dan döneceğiz.



Biraz sohbet, çay, muz için küçük bir mola.



Sohbet şahane ama keşke mayomu alsaydım.



Belediye çay bahçesinde çaylar nefis.



Yeni dekorasyonuyla oldukça keyifli bir yer oldu burası.



Kuzular bekleşip duru.
Dönme zamanı geldi.



Bu da Kızılağaç'ta köy düğünü.



..

.








Hiç yorum yok: