31 Temmuz 2014 Perşembe

700x35

Bu gün BBK'dan Nevzat beyin yeni Merida bisikletinin vites ayaralarını mükemmelleştirme çalışması yaptık.
Ayrıca gidon ve seleyi de olması gereken pozisyona getirdik.
Artık, form tutup BBK gezilerine hazırlanamaması için hiçbir mazereti kalmadı.
25 sene önce bisiklet sporunu takım çalışması içinde antrenörlerle yapmış biri olarak, araya bunca zaman girmesi yüzünden kaslarını çok ham buluyor.
Ben 1 ay içinde sıkı bir BBK'lı olacağına inanıyorum.

Onun bisikletinin üzerinde görüp özendim ve ben de 700x35 korumalı yol lastiği takmanın zamanı geldi diye düşündüm.


Zaten BeBeK'in üzerindeki Bontrager 700x38 lik lastikler iyice eskidirler.



Önümüzdeki günlerde bol bol Milas ve Güllük antremanı yapacağım, o yüzden bu lastikler işimi biraz kolaylaştıracaklar.



Gemici kursuma daha 1 saat var.
O zaman bir yeni lastik turu yapılabilir deyip, İçmeler'e doğru pedallıyorum.
Geçenlerde yanan bu tekneyi şimdi parçalamaya çalışıyorlar.
Tam fotoğrafını çekerken iki delikanlı da bana durumu anlatmaya çalışıyorlar; "Fire, fire"
Cevabım onları şaşırtıyor; "Evet, geçenlerde yanmıştı bu tekne."
"Aa, Türkmüş lan." "Abi kusura bakma, seni turist sandık." deyince..
"Siz Bodrum'lu musunuz?" diye sordum.
"Yok abi, biz tatile geldik."
"O zaman turist olan sizlersiniz. Çünkü ben burada yaşıyorum."

Onlara iyi tatiller diledim gülüşürlerken..



İçmeler'i geçip, kendimi denize atıp, serinlerim diye düşünürken, 
Aganta Tatlı beni mıknatıs gibi çekiyor.



Camdaki slüetimi de es geçmiyorum elbette. :)



Bir de BeBeK'e kuş bakışı.



Serinlemek ve Bodrum kalabalığından uzaklaşmak isteyen arkadaşlarıma gelsin bu foto.



Tatlıcının oğlu cip safariye gitmiş.



Revani varmış ama çok sıcak olduğundan şerbetlememiş.
Olsun, baklava da şahane.

Ben yemek fotoğrafları paylaşmamaya çalışıyorum ama bu BBK'lı arkadaşlar için gerekliydi.. :)



Fazla zamanım kalmadı ama tatlıyı da yedikten sonra iyice ateş bastı.
Serinlemek şart oldu.



Bir dalıp çıkmak bile bana yetti.
Hadi artık kursa yetişmek için pedalları ezmenin zamanıdır.



..

.





Hiç yorum yok: