4 Ağustos 2014 Pazartesi

Mazgallara dikkat..!

3 Ağustos 2014 Pazar

Yeniden, daha sık pedallama ihtiyacı hasıl oldu.
Vücut istiyor, kaslar istiyor, hepsinden önemlisi canım istiyor.



Milas'a gitmek lazım ama geç oldu, Güvercinlik yeter bana.



Bayram tatilcilerinin işgali sona erdi.
Sokaklar boşaldı.



Bodrum eski havasına kavuştu.



Sona kalan tatilciler de dönüş yolunda.



Aman dikkatli gidin...



Ben hafiften uçuyorum galiba..



Güvercinlik'e kadar alçaktan uçarak geldim.
Şok marketten 1 muz ve 1 şeftali alıp..



Güvercinlik sahilinde sevdiğim kafeye gelip limonlu çayımı söyledim.
Çay gelene kadar 1 muz tüketip, feyste neler oluyor bir göz atayım dedim.
Hakan daha henüz gelmiş Bodrum'a.
Oysa o da katılacaktı bu tura ama geç kaldı.
İhsan' da saat 18.00 de Yalıçiftlik turuna çağırmış ama yetişemem, akşama iş var.



Bir çay daha söyleyip, püfür püfür esen rüzgarın keyfini çıkardım.



Diğer kahvede çay 1.5 lira, burada 1 lira ve servis güler yüzlü.
Haberiniz olsun.



Manzarası da daha şahane.



Artık dönüşe geçmeli.



Güvercinlik her zaman sakin ve huzurlu.






Farklı bir açı denemesi.



Aklım kalan şeftalide..



Dur tabelasını değerlendirip durdum.



Şeftali için uygun bir yer.



Yedim onu.



Kalan yol göz açıp kapayana kadar sürdü.



Benim eve inen sokak.



Bodrumun en ilginç sokaklarından biridir.



Akşam işten sonra gece turu için buluştuk



Olgun ve Hakan, BBK'nın sıkı bisikletçileri.



Ortakent'e giderken Safa otele uğrayıp Fatih'i görmeden olmaz.
Nurcan' da orada ..



Fatih'in güzel bir hikayesini, onun keyifli anlatımıyla dinlemek bizi dinlendirdi.



İkramların için çok teşekkür ederiz, misafirperver arkadaşımız Fatih.
Birlikte pedallayamayı özledik.
Fatih'e ve Nurcan'a veda edip, Aktur yokuşundan Ortakent'e pedalladık.
Hakan'ı orada evine bırakıp Olgun'la Bodrum'a dönüşe geçtik.



Tempolu sürüşle biraz ter attık.



Olgun bana çok yakın oturuyor.
Tam eve varırken, son mazgal az daha beni düşürüyordu.
Bu ince tekerlekler iyi hoş da Bodrum'un bazı mazgalları tuzak gibi.
Aman dikkat edin.



..

.





Hiç yorum yok: