6 Haziran 2014 Cuma

Turker in town ..

Dün geceden sözleşmiştik, Türker'le bir tur yapalım diye.
Mahfel'de buluşup, Yalıçiftik'e, Türker'i alıştırma turu.
Türker USA'da Teksas'ta yaşıyor ama yazı Bodrum'da geçirecek.
Uzun bir süre onun giderken Bodrum'da bıraktığı, BeBeK'ten önce kullandığım bisikleti yeniden yollara çıkardık gerçek sahibiyle.



Yokuşbaşı'ndan, Kızılağaç sapağına doğru ..



Ardımızda güzelim Bodrum'u bırakarak ..



Belki denize gireriz diye aldığım en minimal deniz malzemelerimle mavi çantamı doldurmuş olarak ..
Gün geçtikçe, bisikletle taşınacak en hafif malzemeleri seçmekte ustalaşıyorum.
Eskiden deniz için yanıma, havlu, mayo, yedek mayo, şapka, bilumum yiyeceklerle yola çıkardım.



Yokuşun sonuna doğru ..



Kızılağaç'tan Yalı'ya doğru, doğanın mis kokusunu ciğerlerimize doldurarak sahile akıyoruz.
Geren Koyu'nda, Motosiklet Festival alanına uğramadan geçmeyelim diyoruz.



Festivalin ilk günü ve bu gece Zeynep Kasalini konseri var.
Hazırlıklar sürüyor.



Kamp alanı yavaş yavaş dolmakta.



Sahilde birer çay içmek için belediye kafeye uğruyoruz.



Parçalı bulutlu hava ve deniz çok güzel görünse de ..



Uzun süredir görüşmeyen biz iki dostun konuşacak çok şeyi var.



Sobetimize, dönüş yolunda bisiklet üstünde devam ediyoruz.



Yoga hocamla randevuma geç kaldım biraz, bu yüzden arada asılıyoruz pedallara..



Son yokuşun sonunda, bahçesinde yetiştirdiği sebzeleri sattığı yeri güzelleştiren ..



Adem Köroğlu ile tanışıyoruz.
Çay-kahve ikramını nazikçe geri çevirip, zamanımız bol olduğu başka bir zaman uğramak üzere,
bu güzel insana veda edip Bodrum inişinde Türker'le ayrılıyoruz.



Yoga randevuma biraz geç de olsa gidiyorum.
Güzel bir sohbetin ardından hızlı bir yoga ile ter atıyorum.
Ardından, terim soğumadan ..



Bağarası dere yollarından ..



Bodrum'a doğru ..



Bu çok sevdiğim yolu fotoğraflayarak ..



Eski evlere içim giderek ..



Konacık'a varıyorum.



Burada da çok güzel evler var.



Eve varınca İhsan'ın telefonuyla bir akşam üzeri programı için buluşmaya sözleşiyoruz.



İşte geldi bile..



Motosiklet Festival alanını görmek istemiş İhsan.
Arabasıyla küçük bir Yalıçiftlik turu atıp,
Beni Gümüşlük sapağında bırakıyor.



İslamhaneleri üzerinden ..



BBK Turgutreis turundaki arkadaşlarıma ulaşmak için pedallıyorum.



Onların turu bitirdiği anda ben de Turgutreis'e varıyorum.



Dostlarımın güler yüzünü görmek ..



Alışkanlık haline geldi.



Cicilerimizi parkedip..



Son bir akşam sohbeti için bir araya gelmek bile vazgeçilmezimiz oldu artık.


BBK pazar turunda yeniden buluşmak üzere..


Sevgilerimle..



..

.








1 yorum:

Turkish Cowboy dedi ki...

Yaşasın sonunda bende bloga girdim!!!! teşekkürler! :)