2 Haziran 2014 Pazartesi

Picnic II

Saat 12 yi geçti bile..
Dün akşamki BBK lokali açılışından sonra, eğlenceye doymayıp geceyi biraz uzatınca sabah erken kalkmak zor oldu doğrusu.

Her zaman, "Kahvaltı yapmadan evden çıkmam" diyen ben, 1 bardak suyumu içip piknik yerine varmak için bastım pedala.
Yokuşbaşını çıkarken Emin'le Hale arabalarıyla bir süre bana eşlik ettiler.
Ben pedallara asılırken, yokuşta kısa bir sohbet öğle sıcağında kalp atışlarımı biraz hızlandırdı.
Kızılağaç yoluna sapınca biraz daha hızlı pedallamaya başladım.
Bu sefer de Pınar, "Gel bisikleti arabaya koyalım, seni piknik alanına götüreyim" teklifi yaptı.
Spor yapıyorum yahu, gidin işinize .. :)
Neyse onu da atlattım..




Kızılağaç pazarına uğrayıp, muz ve erik alayım bari dedim.
Pikniğe eli boş gidilmez.
Otlu börek yapmayı düşünmüştüm ama bütün hafta orkestra provalarından başımı alamadığım için pazara bile gidecek zamanım olmamıştı.



Olsun du..!
Arkadaşlarım kimbilir ne yiyeceklerle gelmişlerdir.
İçim rahat, bastım pedallara.



Piknik alanı.
Arabalar dizilmiş, karşısındaki ağaçların altındaki gölgeliklere yayılınmış.



Pınar yerini bulmuş bile.



Sohbetler, muhabbetler..



Güneşlenmeler, gölgelenmeler..



Bisikletle çocuk gezdirmeler..



Soğuk biralar..



Fatih bile gelmiş.
Ayağını kıranlar daha çok geziyor bizim gurupta.



Denizlere girilmiş..



Mangallar ateşlenmiş.



Yiyeceklerin bir kısmı tüketilmiş bile.



Ben de kahvaltı niyetine, 



Her masadan bir şeyler tıkındım.
Önce denize girdim elbette.



Bir süre zaman geçirdikten sonra yangın yollarını gözüme kestirdim ve hemen bir mtb turu düzenleyiverdim.



Yediklerimizi ve gün boyu yiyeceklerimizi hak etmemiz gerek.



Çınar, İhsan, Olgun, 



adını hala öğrenemediğim bu genç arkadaş..



ve ben..



Gittikçe yükselen yangın yolunda keyifle bastık pedallara.



Zirveye doğru çıktıkça ..




Manzara ayaklarımızın altında serim serim seriliyor.



Hadi gençler..



Basın biraz pedallara..



Yavaşlar ama olsun, azimli çocuklar.



Zirve.



Zirvede klasik başardım hareketi..



Çınar'dan.



Telefon edip, piknik yerindeki arkadaşlarımızı arıyoruz.



"Deli misiniz, piknik yapıyoruz, serilin gölgeye.." diyen arkadaşlarımız bu güzelliklerden,



ve başarmanın ..



.. haklı gururundan yoksun kaldılar.



Biraz sert bir iniş bizi bekliyordu.
Kendimizi fazla tehlikeye atmadan..



Bisikletlerimizi yıpratmadan..



Sakin bir iniş yapıyoruz.



ve asfalta ulaşıyoruz.



Kısa ama ..



Çok keyifli bir mtb turu oldu.
Bunu daha çok yapmamız gerek.
Önümüzdeki günlerde bir kaç mtb turu düzenlemek şart oldu gari.



Terlemek iyi geldi.
Denize girmek için yeni bir bahane.
Piknik alanında yemeler içmeler tavan yapmış.



Daha samimi pozlar veriliyor artık.



Melisa'ya "Bir de gülmeden poz ver" diyorum.
"Omuzumda Bahar varken gülümsememek mümkün mü?" cevabını alıyorum.
Haklı.



Mesut'un 2 silindirli arabası ve benim silindirsiz BeBeK'im yanyana.



Pikniğin sonuna doğru Şebnem' de geliyor.



Pınar, denize girmediği zamanlarda sandalyesiyle bütün olmuş durumda.



Masalar boşalıyor..



Yiyeceklerin çoğu tüketildi.



Şimdi kaynatma zamanı.



Biraz da dinlenme..



Kuçularımızı besleme..



Fallara bakmalar..



Pikniğin sonuna yetişmeyi becerebilen dostları ağırlamalar.



Foto-pişti gibi saçmalıklar..



Üç vakte kadar 3 çocuğun olabilirli varsayımsal öngörmeler..



Şahane saçları rüzgarda savurmalar..



"Karpuz kescedik" demeler ve kesip yemeler.



...



Kafana mor şapka tak, sonra da falda kısmet ara..
Oldu..!



Karpuz güzeli.
Pikniğin sonuna yetişti ama getirdiği karpuzla gönülleri fethetti Şebo.



Canım yoga hocamla..



"Çekme kardeşim, papa mızın razzi misin?" demeler.



Lorenzo'dan denize takviyeler..



İçip içip ayılmaya çalışmalar..



...



...



"Şarap bitmiş yahu"



Bir tane daha 2 silindirli.



Emrah başkan görevde.
Bu yaşına gelip de bisiklete binmemiş bir arkadaşa denge çalışması yaptırıyor.
Haydi kolay gele.



Picnic II sona erdi.
Yenisini şimdiden iple çekiyoruz.



Önde döşovalar..



Ardında yorgunşovalar..
Evlerimizin yolunu tuttuk.

Şahane yemekler için emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler.

Bir de ricam olacak;
Çok beğendiğiniz fotoğrafları arkadaşlarınızın da görmesini istiyorsanız,
lütfen fotoğrafları kopyalayıp paylaşmak yerine bu bloğu paylaşınız.
Hem fotoğrafları görsünler hem de hikayemi okusunlar.
Sevgilerimle..



..

.





Hiç yorum yok: