31 Mayıs 2014 Cumartesi

Hızlı gidiş, sakin dönüş.

Günlerdir bisiklete binecek zaman olmuyor.
Bir yandan yeni aldığım scooterin trafik işlemleri, bir yandan haftasonu 2 ayrı grupla yapılacak programların provaları derken 5 gün geçti bisikletsiz.

30 Mayıs 2014

BeBeK mızıldanmaya, kaslarım karıncalanmaya başladı. 
Bu günkü provaların bitiminde mutlaka pedal basmalıyım diye düşünürken İhsan imdadıma yetişti.
"Hadi 18.00 de buluşup pedallayalım."

O saatte hızlı bir antrenman turu oluyor ancak.
Tam bana göre.



Buluşma yerimiz Bodrum çıkışındaki ilk otobüs durağı.
İhsan gelip arabasıyla alacak, Mangalcı'nın oradan Çiftlik'e pedallayacağız.



Fotoğrafla oyalanmak yetmedi.
20 dk bekledikten sonra bastım pedala.
Yokuşun yarısında tel; "Geldim yoksun".
"Sıkıldım pedallıyorum, yokuşun sonundan al beni."
Ama hızımı almışım bir kere; "Sen git, hazırlan, ben sana yetişirim."
deyip 5 günün intikamı şeklinde asıldım pedallara.



Buluşma yerine Esin' de gelmiş;
"Ben sizin hızınızı kesmeyeceğim. Tıngır mıngır sahile gidip, denize girer dönerim." deyince,
biz de hızımızı arttırarak Çiftlik yoluna dalıyoruz.
Biraz abartarak nabızın yükselmesine izin veriyorum.
Ardımdan gölge gibi takip eden İhsan'la aramı açmaya çalışsam da beceremiyorum.
Çiftlik kahveye geldiğimizde ikimiz de güzel ter atmıştık.






Yolda gelen, açmadığımız telefonlara cevap verip..



Çikolata+soda+1 soda daha bizi sakinleştiriyor.



Dönüşte sakin bir sohbetle sürüyoruz.



Fotoğraf çekmeye çalışırken taksicinin kornaya basması canımı sıksa da..



Geçtikten sonra eski halime dönmek..



Hiç de zor olmuyor.



Hele de araya bir iki küfür sıkıştırmışsam, rahatlamışımdır.



Arabaların yanına gelince Esin'i de orada buluyoruz.
Denizin tadını çıkarmış gelmiş.



İyi oldu bu antrenman.
Teşekkürler İhsan..
Teşekkürler Esin..



Dönüşte İhsan beni zirveye bırakıyor, oradan Bodrum'a iniş keyfi çok şahane oluyor doğrusu.

Pedalsız kalmayın.
Fırsat yaratın.
Pedallayın.
Forma girin.

Sevgiyle.


..

.





Hiç yorum yok: