29 Ocak 2014 Çarşamba

Çarşıda buluşma.

Nuran, uzun zaman sonra bisikleti ile buluştu.


Henüz dizindeki sorun tamamen geçmese de şehir içinde ufak bir gezintinin ona iyi geleceğini düşünmüş.


Hemen buluştuk.


Başka arkadaşlarımız da gelecekler.


Deniz havasını en iyi bu iskelede alırsın dedim...


ve rüzgarlı iskelede oksijene doyduk.


Füsun, sözünde durdu ve bize katıldı.


Fatih' de gelince kahveler ve sohbete dalıverdik.


Bir şehiriçi turu daha uyar bize.


Benim arka lastik inmiş.


Parkta lastik tamirine giriştik.


Lastiği şişirip, hava kaçırma sesi dinledik.


Kaçan yeri bulduk.


İşaretledik.


Sen misin kaçan?
Kesiim mi ha kesiim mi?


Yedek iç lastiğim olmadığı için kesmek yerine onarmayı seçiyorum.


Fatih'in yardımları olmasa içindeki havayı boşaltamazdım doğrusu!


Hava boşaldı, o zaman biraz solüsyon sürmenin zamanıdır.


Fazla beklemeden yamayı yapıştırıyorum.


Olmuştur diye düşünüp, yerine takıyorum.


Önce sibop..


Burada da Fatih'in yardımı çok önemli.


Şöyle içine yerleştirdim mi tamamdır.


İhsan' da geldi.


Ona dalga geçmek için fırsat çıktı tabi.


Neyse, Fatih'le tanışma faslı geciktirdi bana bulaşmasını.


"Ooo usta, sen de mi KTM'cisin?"


Hadi Nezih, bitir şu işi artık.


Neyse lastiği şişirdim.


Yerine de taktım mı tamamdır.


O da oldu.


Malzemeyi de toplayalım.


Haydi tura devam.


Tur dediğimiz de çarşı içi, tıngır mıngır işte.


Yaptığımız yama tutmamış, yolda lastiği bir daha şişirip Ali Cengiz kafeye geldik.
Burada yamayı söküp yeniden adam gibi yapıyorum.
Bu sefer iyi oldu.


Aferim bana.


Bir çayı hakettim.


Yarına güzel bir tur yapmayı planlıyoruz.


Son lokmaya ortak çıktı.
Paylaştım tabi.

Bugün kulüpten kimlerle görüştük; Nezih, Nuran, Fatih, Hale, Ayten, Füsun, Ayşe, İnci, Özgür, İhsan, Ercü, Emin.

Bu görüşmeler sırasında, Ayten'in 2 arkadaşı, Ayşe'nin 1 arkadaşı, İnci'nin 1 arkadaşı da bisikletli olmaya karar verdiler.






Hiç yorum yok: