28 Ocak 2014 Salı

Pisletime pinerim, diyar diyar gezerim.

Tüh ! hava bugün de güzel. Saat 13:00 mangalcı'da buluşalım. Gelmek isteyen olursa, 12:45 te Dia-sa dan alabilirim.
Beğen ·  ·  · 8 saat önce

Böyle bir facebook muhabbetinden sonra hızla hazırlandım.
Traş bile oldum.


Benim pislet de iyi alıştı ama hergün hergün..


Fatih, buluşma yerinde, kendi bisikletini bağlamış bile.
Ben de bir zıplayışta yerimi aldım diyebilsem.


Gerçekten bir zıplayışta kamyonetin kasasına çıkabilseydim hiçbirinize selam bile vermezdim.


Şaka tabi.
Fatih, telefonla konuşurken bisiklet bağlanamayacağını öğrendi bugün.


Ben de inadına yardım etmeyip, fotoğraf çekmekle oyalandım.


Sonra güzelce bağladık bisikletlerimizi.
Bence daha 3 bisiklet rahat alır bu kamyonet.


Ayşe buluşma yerine bizden önce gelmiş.


Hava kapadı, bulutlar yüklerinin fazlasını damla damla bırakırken Yalıçiftlik Belediye Kafe'ye vardık.


İçeride şömine yanıyor.


Biz de bulutlar gibi fazla yükümüzü atıyoruz üzerimizden.


Fatih, 7 gündür hergün bisiklete biniyor.


Beni biliyorsunuz zaten.


Çaylarımızı içerken tost da söyledik ama tostlar gecikince nedenini yüksek sesle açıklamaya çalışan tostçuya kızarak, tostlarımızı yemeden oradan ayrıldık.


Fatih'in sevdiği Mıstık Cafe Çay Evi'ne gitmeye karar verdik.


Her an yağmur yağabilir ama biz keyfimizi hiç bozmadan, fotoğraf çeke çeke Kızılağaç'a yollandık.


Burası bence yaşanılacak yer.


Kızlar motosiklet kullanıyor, her ne kadar kask yerine böyle alengirli bere giyseler de…!


Yollar sakin.


Erikler çiçek açmış.










Geldik işte Mıstık Cafe'ye.







Çaylarımızı, tostlarımızı söyledik.



Kahvenin duvarında neler var.


Neyzen Tevfik


Cevat Şakir



Halil Eskitürk


Erol Ağan


Bir tablo



Bir trandil.


Bu köprü fotoğrafı nereye ait bilmiyorum.
Fatih bilebilir.


Kahvenin sahibi Ayşe'ye güzel bir zeytin sepeti hediye ediyor.


Ben de fotoğraflarını çekmeye başlayınca..


Ağaçta asılı duran sepeti de benim alabileceğimi söylüyor kahveci.
Heyooooo..!


Al sana sepetli bisiklet.


Sepetli bisikletli Ayşe ve köpüş.


Köpüş bugün bizi pek sevdi.


Biz de onu..


Böyle de güzeliz..


Usluyuz da..!


Dönüş yolunda.
Ayşe' de peşimizde.


Bodrum.


Benim pislet de sepetli oldu gari.




Hiç yorum yok: