15 Ekim 2013 Salı

Ercü yine ekti.

Yarın buluşalım da pedallayalım diyen Ercü yine ekti beni.
Bayram olduğunu unutmuş bu sözü verirken, sabah kalkınca kafaya dank etmiş, anneye bayramlaşmaya gitmiş. Akşama dönecek.
O zaman ben de yalnız çıkarım, pedal benim yol benim.. 


Öyle kaptırmışım ki Bitez kavşağını geçiyorum.
100m geçince farkına vardım.
Hazır durmuşken bir de fotoğraf alayım.


İki.

Bitez'de eski oturduğum evin yeni kiracısı Neylan'a uğrayayım geçerken dedim.
Bahaneyle bayramlaşırız da.

Bahçe kapısında kilit, belli ki o da bayram gezmesinde.
Fakat o ne?



Bahçede şahane bir yaratık bana bakıyor.
Emin'in (ev sahibi) atlarından biri.



Ne güzel şeysin sen, gel buraya.


Gerçekten çok güzel bir at bu.


Bizim oynaşma sesimize arkadaşı da geliyor yanımıza.


O da çok güzelmiş.


Ama daha ürkek.


Biraz ot ikram edelim.


..ve okşamaya hak kazanalım.




Veda zamanı.


Gelelim bu belediye başkanlarının bayramlaşma billboardlarına.
Sizce de çok sahte ve politik değil mi?
Bizim paramızla bize bayram tebriği.


Bitez güzel yer yaa..


Hikmet'in kedisi.


Bitez sahili neşesini hiç kaybetmemiş.




Bir de Ortakent yapıp döndüm.

Tek başına daha mı özgür ne..!

1 yorum:

Turkish Cowboy dedi ki...

Helal Nezih! :)