13 Ekim 2013 Pazar

Lay lay lom.

Pazar turu, "Lay lay lom" gezisidir.
Yani, uzun süredir pedal basmamış olsan da seni kimse yolda bırakmaz.
"Ben size ayak uyduramam" diye geziye gelmeyen kişiler bu "Lay lay lom" gezilerinin eğlencesini kaçırıyorlar.

Neyse biz gelelim pazar eğlencemize.
Erken kalkmaktan nefret ederim ama konu bisiklet olunca kimse beni yatakta tutamaz.
Küçük bir kahvaltı sonrası gözümüz kapıda, aklımız çantamızda (eksik bir şey olmasın).




Yol bizi bekler ama fazla bekletmeye de gelmez.


09:30 da teker döner.






Aramıza yeni katılan arkadaşlarla ilk turumuzda hemen kaynaştık.
Murat, Seçkin ve Emrah'la ilk turumuz olmasına rağmen mola yerinde sıkı bir sohbet oluyor.
Özge'nin hazırladığı çaylara kek ve çikolata eşlik ediyor.





Bu kadar sohbet yeter deyip yola çıkıyoruz tekrar.


Hafif yokuş kaslarımızı ısıtıp açıyor.
Yüzler gülüyor.


Bir komik inşaat.
İlk basamak biraz yüksek oldu ama, idare edin yahu..!


Bu kamyonetin arkası da küçük bir çiftlik gibi olmuş.



Zirve durağımızda bize şov yapan bu Yalıçiftlik'li gençle biraz sohbet ettik ve köyün eksiği olan kütüphane hakkında konuştuk.
"Olsa iyi olur. Ufkum genişler." dedi.



Bu delikanlıyı çok sevdik.


Yalıçiftlik insanı sürprizlerle dolu.
Eskise de onu gözden çıkarmamış ve incir ağacının altında korumaya almış.


Komşu incir ağacının altından beni "Meee." diye çağıran bu arkadaşla da kısa ama keyifli bir sohbetimiz oldu.
O bana "Mee." dedi


Dönüş yolunda denizdeki güzel yelkenliyi bisikletimle aynı kadraja koyuverdim.


Ayten ve Murat pazar gezisi havasındalar.


Ayrılık vakti.
Sabah erken saatte buluşunca günün geri kalanı da bize kaldı.

Tur başlama saati: 10:30
Toplam Pedal Basma: 32km - 1sa 55dk
(Murat: 44km - Nezih: 42km)
Tur: 3sa 43dk
Ortalama Hız: 16,5 km/s
Maks. Hız: 48 km/s




Ayten yeniden bisiklet turlarına katılmanın keyfinde.







Benim tur sonu durumum.

Sevgilerimle...




Hiç yorum yok: