5 Ekim 2018 Cuma

ABS Performans Turu bu hafta çok kalabalıktı.

5 Ekim 2018
Cuma

Antalya'da cuma deyince akla gelen ilk şey  ABS Performans Turu'dur.
En azından benim için öyle.
Şu sıralar müzik işlerim de az olduğu için bu turlara katılma şansım oluyor.
Antalya'daki bisikletçilerle tanışmak için güzel zamanlar.



Performans ya da yol performansı denince de devreye Lapierre giriyor elbette.
Onunla yolda olmak büyük zevk.



Buluşma yerine15 dk öncesinde varıyorum.



Bu da bana bir kaç fotoğraf çekme fırsatı veriyor.



Genelde yol bisikleti ile katılıyorlar.



Bir Lapierre daha.



Geçen haftadan daha kalabalık olcak.



Gençler çok.
Hatta 18 yaş altında olanlar bile var.
Onlar, ebeveynlerinden getirdikleri imzalı izinle katılabiliyorlar.



Bizler de onlara göz kulak oluyoruz elbette.



Geçen haftadan ve salı gününden aşina olduğum kişilerle selamlaşıyoruz.



Turun başında pek muhabbet olmasa da performans sonunda konuşacak bir sürü şey oluyor.



Turun başlamasına yakın yüzler gülüyor.



Nasıl gülmesin, yol yapacağız ve turun 10 km lik bir bölümünde de allah ne verdiyse basacağız.



O, allah ne verdiyse kısmına gelinceye kadar tempolu ama hep birlikte ve düzenli bir şekilde yol alıyoruz.



Bu performans turlarına gelmeye çekinenler için söyleyeyim.
Çekinmeyin, çünkü herkesin yarışı kendisiyle.
Aramızda çok farklı yaşlarda ve performansta bisikletçi var ve biz her hızlı parkurun sonunda en yavaş olan arkadaşı da bekleyerek yeniden yola çıkıyoruz.
Gelin ve kendinizi deneyin, çok eğleneceksiniz.



Sonunda serbest parkura geldik.
Bu parkur özellikle seçilmiş.
3 şeritli bu yolda aynı zamanda trafik de fazla yok.
Bu yüzden oldukça güvenli.



Her zaman öncümüz ve artçılarımız var.
Bu parkurda öncüyü geçmek serbest.
Geçebilirseniz tabi. 😀



Çıkışı tamamladık.
Yolda biraz kapıştık, bu da işin eğlence kısmı.



Gençler fırtına gibi, yetişmek mümkün değil.



Aralarında gerçek yarışçılar da var.



Bir lastik patlama olayı, geçen hafta da olmuştu.
Bu yolda cam kırıklarına dikkat etmek lazım.



Yardımlaşarak hızla tamir ediliyor patlak lastik.



Dönüş parkuru da hızlı bir şekilde tamamladı.
Sonunda geri kalanları beklemek de bu turların vazgeçilmezi.



Olsun, bekleriz.
Onlar da zamanla hızlanacak ve belki de bizi bekleyecekler.

Yeni turlarda görüşmek üzere ABS.

ABS Antalya Bisiklet Sevenler topluluğu herkese açık bir bisiklet grubu.
Ben de hiç yabancılık çekmiyorum, her turda yeni yüzler görüyorum, yeni arkadaşlar tanıyorum.
Bu tanışmalar yeni dostluklara gebe, bundan eminim.
Hoş buldum ABS.

...

..

.




1 yorum: