11 Ekim 2018 Perşembe

Antalya gece turları.

9 Ekim 2018
Salı
ABS Antalya Bisiklet Sevenler Turu

Müzik işlerimin olmadığı günlerde bu akşam turlarına katılmak benim için hem eğlence hem de yeni bisikletçiler tanımak için fırsat.




ABS grubunun turları çok kalabalık oluyor.
Özellikle salı akşamları rekor sayılara erişiliyor.
Bu akşam da 80 den fazla bisikletli yolları dolduracak.



Buluşma yeri evime 5 dk uzaklıkta.
Ben gelip bisikletimi park ettiğimde bu kuçu da hemen yanıma park ediyor. 😍



Ona göre bir bisiklet yapıldı da o mu binmedi yani?



Yattığı yerde elini sıkıyorum;
Ben: "Merhaba ben NeO, nasılsın?"
O: "Sağol iyiyim, ben de Çomar."
Ben: "Bu kalabalığın ortasından başka yatacak yer bulamadın mı?"
Çomar:
"En sevdiğim yer parktaki çimler ama bisikletçiler arasında senin gibi elimi tutup hatırımı soran çok oluyor. O yüzden buradayım."
Bir süre daha sohbet ediyoruz. Bana kedileri şikayet ediyor. "Bazıları çok dengesiz abi, oynamak için yaklaşıyorsun, anında pati gösteriyorlar. Naaptık ki biz onlara?"
"Siz de az değilsiniz." diyorum. "Ne zaman görsem 3 köpek 1 kediyi ağaca tırmanana kadar kovalıyorsunuz."
Çomar: "Yok abi, bu bizim aramızda sürekli bir oyun. Oyunun adı da "Yakalarsam muck muck." Tarkan söylüyor ya, o işte."
"Gel, aşağıda bizim çeteyle tanıştırayım seni." diyor.
Ben: "Bu akşam olmaz, bisiklet turum var. Belki bir dahaki sefere." deyip bisikletçilerin arasına karışıyorum.




Bu turlara MTB ile katılıyorum, daha rahat oluyor ama cuma akşamları ABS'nin performans turu var ona yol bisikletim yakışır.



Yönetimden arkadaşlar rota hakkında konuşuyorlar.



Gittikçe kalabalıklaşıyoruz.



Bodrum'da en kalabalık gece turu 15 kişi oluyordu.



Büyük şehirin turları da büyük oluyor.



Tur ve turlar hakkında bilgilendiriliyoruz.



Tur bilgilendirmesi, fotoğraf çekimi derken turun başlaması 20.15'i buluyor.



Varyanttan aşağıya, Konyaaltı plajına doğru süzülüyoruz.



Bu kadar kalabalık olunca trafiği biraz aksatıyoruz ama...



Amaç da bu zaten; Farkındalık yaratmak.



Aramızda tecrübesiz bisikletçi yok gibi.



Grubun temposuna uyamayanı görmedim şimdiye dek.



Bu da tura bir dinamizm getiriyor.



Yine de bisiklet yolunda tek sıra halinde seyir eden 80 küsur biskletin geçmesi en az 1.5 dk sürüyor.



Karşıya geçmek isteyenleri bu kadar bekletmemek için grubu üçe bölüyoruz ve yayaların geçmesi için 2 tane boşluk yaratıyoruz.



Çok saygılı ve düşünceliyiz doğrusu.



Bunu ABS'nin instagram sayfasına yazılan bir yorum üzerine uyguluyoruz.



Çok güzel bir kafede mola veriyoruz.



Aslında tur burada sona eriyor.



Burada çay ikramı ve bunun dışında alınacak yiyecek ve içeceklerde de %10 indirim var ABS'ye özel.



Fiyatları da çok uygun.



Bu güzel mekana daha sonra yeniden gelmeyi düşünüyorum.
Akdeniz Universitesi.Olbia carsisi.No:12 Antalya



Henüz çok kimseyi tanımıyorum ama yönetimden bir kaç arkadaş her zaman gelip hatırımı soruyorlar sağ olsunlar.







Grup yöneticileri masası.
Ayakta duran Mustafa arkadaşım, yakında yapılacak Ironman'e katılacakmış.
Koşu antrenmanlarına ben de katılmayı düşünüyorum.



Yakın zamanda benim müzik organizasyonlarımdan birinde ABS ile birlikte bir etkinlik de yapmayı konuştuk.






Her grupta olduğu gibi bunda da sigara içenler birbirlerini bulmuşlar.
Tesadüf, ben de o masadaydım.
Elbette sigara içmedim. Hem ben sigarayı bıraktım ki...
.............................................

11 Ekim 2018
Perşembe
PAB Perşembe Akşamı Bisikletçileri Turu.



Bu PAB turunda daha önce görmediğim, yol bisikletli gençler görüyorum.



Antalya Denge Spor Klübü bisiklet takımıymış.



PAB turuna katılmak istemişler.



Yaklaşık 10 kişiler. Antrenman bisikletleri ile katıldıkları için çoğunun ışığı yok, bu yüzden onları öncümüzün hemen arkasına alıyoruz yol emniyeti için.



Biz de onların arkasına diziliyoruz.



Nereye gideceğimiz hakkında hiç bilgim yok.
Bir açıklama yapılmadı, ya da ben duymadım.



14 km lik bir yolla, Barınaklar'da bir Hamsi Pişirme evinde bitiriyoruz turu.



Genç sporcular burada takılmadan dönmek istiyorlar.
1 Motosiklet ve 1 bisiklet ile onlara eşlik eden antrenörlerine gruptan benimle birlikte 2 kişi daha katılıyor ve hep birlikte, antrenman temposuyla, başlangıç noktamıza başka yollardan geri dönüyoruz.
Hızlı bir sürüş oluyor. Gençler çok başarılı.
Antrenmanlarına katılmayı isterdim doğrusu.

Yarın cuma ve ABS Performans Turu var.
Artık kurtlarımı orada dökerim. 😄

...

..

.

Hiç yorum yok: