15 Ekim 2017 Pazar

Sezonun ilk 100 lüğü.

15 Ekim 2017
Pazar

Sonunda turlara başladık ve ilk 100 km turumuza yapıyoruz.
Bodrum-Milas-Bodrum



Benim dükkan NeO Bike Bodrum'dan Serdar'la yola çıktık.
Torba kavşağından Alp' de bize katıldı.
Ortalama 27.6 km hızla Güvercinlik'teki ilk mola yerimize vardık.



Serdar ve Alp bu turda tanıştılar.



Serdar, uzun yıllar Amerika'da yaşamış biri olarak kendi gibi Amerika'ya yıllarını vermiş biri olan Alp'le çok iyi anlaştılar.



Alp, Serdar'ın "Ben Amerika'dayken.." hikayeleri ile kendinden geçmiş durumda.



Her ne kadar iki arkadaşım da yaz boyunca bisiklet kullanmamış olsalar da gayet iyi bir performans sergiliyorlar şimdilik.



Ben de yaz boyunca neredeyse hiç bisiklet kullanmadım.
Bakalım ne yapacağız bu turda.



Milas'tan önce son yokuşun başında yeniden toplanıyoruz.



Buraya kadar gayet iyiyiz.



O sırada minibüsten inen hanım kızımızı alıkoyuyor ve ona bir fotoğraf çektiriyoruz.
Mis kokulu güzel çocuğu da kadrajımıza giriyor.



Sıkı bir yokuş bizi bekliyor.
Bu yokuşta Alp alıp başını gidiyor, Serdar' da önüme geçiyor ama yokuşun ikinci yarısında onu geçiyorum.
Böyle küçük çekişmeler yaşıyoruz arada sırada.
Bu bu işin olmazsa olmazı.



Milas molası.



İki Amerikalı yine kaynatıyorlar.
"Biz Amerika'dayken.. bla bla bla..!"



Yola çıkmadan önce benzincinin çardağında biraz daha sohbet dinlencesi..



Milas'ın dönüşündeki ilk yokuşun sonlarında bizim ahbap çavuşları geride bırakıyorum.
Rüzgarı arkama almışken de Güvercinlik molasına kadar basıyorum.
Sanırım ortalama hız 30 km.



Güvercinlik'te çay molası.



Bu turu seviyorum ben.
Haftaya bir daha mı yapsak?



Bu nasıl uyumak?



Güvercinlik'ten Bodrum'a 20 km var.
Şimdilik beraber sürelim.



Birazdan kaçarım ben yine.



Yine basıyorum biraz ama Rixos otelin önünde arkadaşlarımı bekliyorum.



Önce Serdar,



Ardından da Alp geliyor.



İyi çocuklar bunlar, yavaş olsalar da seviyorum.



Bu, Serdar'ın yeni cicisi.



Bu da Alp'in 9 yıllık emektarı.



Bu da benim 1 yıllık bebeğim.



Toplam kilometreyi 100'e tamamlamak için Torba'ya kadar pedallıyorum.



Bu güzel Torba manzarası da bu turun son fotoğrafı olsun.

Sevgili arkadaşlarım Serdar ve Alp takılmalarıma gülüp geçeceklerdir.
Sizler de öyle yapın.
Sakın ciddiye almayın.


...

..

.






1 yorum:

Unknown dedi ki...

iyi surustu, senenin ilk uzun yolunu yaptik Nezih bu turun Sari mayosunu almistir. Kendi adima harika surdum ama yetismek ne mumkun. Bu iste bir is var Blood Transfusion dedik. Nezih ask dopingi yaptim dedi. hadi bakalim