9 Ekim 2017 Pazartesi

Doğayla sevişme..

8 Ekim 2017
Pazar

Biraz geç kalmış olsam da bu gün bisiklet sezonumu açmaya karar verdim.
Fazla trafik olmasın, bir de doğa ile iç içe olayım diye Yalıçiftlik - Mumcular - Güvercinlik etabını yapmaya karar verdim.



Parçalı bulutlu, biraz da rüzgarlı bir gün.



Rüzgar olunca yol bisikleti yorucu oluyor, o yüzden MTB iyi bir seçim.



Kızılağaç'a inerken yolda Bodrum'a giden bir bisikletçiye verdiğim selam geri dönmedi.
Olsun, her bisikletçi adam olacak diye bir şey yok.



Doğayı kucaklama turumda "Satılık Villalar" tabelası da en az selamsız bisikletçi kadar can sıkıcı.



Yalı sahilinde karaya vurmuş bir gezi teknesi ve pazar günü olmasına rağmen bomboş bir plaj.



Arka lastik indi.
Hava basıp devam edeceğim gari.



Çiftlik etabını tamamlamadan yeniden inen lastiği değiştirmeye karar veriyorum.



Kahvenin önünde oturacak bir yer, bu iş için ideal.



Yanımda yedek lastik, yama seti ve pompa var.
Sırtım yere gelmez.
Sadece antrenman aksıyor biraz, o kadar.



Tüm kahveler dolu bu gün.
Bir kişi bile dönüp bakmıyor, herkes okeye dalmış.
Lastiği değiştirip yola devam ediyorum.



Tam Etrim çıkışına başlarken arka lastiğin yeniden indiğini görüyorum.
Her zaman uğradığımız kahveye uğruyorum. Mola zamanım gelmiş demekki.



Çayımı söyleyip, lastiğe yama yapıyorum.
Bu kahvede hava kompresörü var. Lastiği pompa ile şişirmek için uğraşmıyorum.
Kompresörle 15 sn de şişiyor lastik.



Kahveciye teşekkürler edip, Etrim yokuşunu tırmanmaya başlıyorum.
Bu fotoğrafla beraber hafıza dolmuş, o yüzden zirvede fotoğraf için durmuyorum.
Etrim kahvesinde de durmayıp, Pınarlıbelen'e doğru devam ediyorum.



Pınarlıbelen kahvesine 50 m kala arka lastik yeniden iniyor.
Kahveye girip, çayımı söylüyorum.
Kahveci, yandaki demircide kompresör olduğunu söylüyor.
Bu gün hem şanssız hem de şanslı bir gün.
Dış lastiği kontrol etmeme rağmen içinde kalan bir cam parçasını görmemişim, o da ikinci kez patlatmış lastiği.
Umarım bir kez daha patlamaz çünkü yama solüsyonu bitti.



Lastiği onarıp, 2inci çayımı da içip, Mumcular'a doğru bastım pedala.
Sadece Güvercinlik'te su almak için durup, hızlı bir şekilde tamamladım dönüş etabını.



65 km lik güzel bir sezona başlangıç turu oldu.
Artık gerisi gelir.

...

..

.








Hiç yorum yok: