9 Haziran 2016 Perşembe

Hindu korsanlar.

9 Haziran 2016
Perşembe

Yumuşak antrenman zamanı.

Dünkü korsan tur bu güne ertelendi.
Ben de iyi olur, yumuşak yumuşak, hem arkadaşlarımı da görürüm diyerek katılmaya karar verdim.



Sağolsun İhsan, beni Bodrum'dan alıp turun başladığı yere Yalı'ya kadar getirdi.



18'de başlayan tura biz 35 dk geç kalşmışız.


Eskort arabaya yetiştik Çiftlik'e varmadan.



Bu Ehsan deli gibi pedallıyor azizim, dilim dışarı çıktı valla.



İşte bu tura katılma sebebim.
Uzun süredir görmediğim Ayşecim gelmiş, yeniden pedalcılarla birlikte.



Bu korsan kısmısı turuncuyu çok seviyor.



Hindu korsanlar.



Ender'de kareye girince enerji fazlasına dayanamıyor kameram.
Netlik metlik kalmıyor gari.



Köyün pedalcı gençlerine soruyorum; "Aranızda yarışıyor musunuz?" 



Bir suskunluğun ardında, en soldaki, "Yolda olmanın keyfini çıkarıyoruz." demez mi..!



Biz de yolda olmanın keyfini çıkaracağız ama bu Delta'ların Ehsan suyunu çıkardı işin.



Deli gibi davranışlarıyla herkesin kafasını karıştırıyor..
Bak, Ayşe kaskını kahvede unutmuş.



"Çekme beni böyle, kötü örnek olmayayım." diyor.



Yanındaki Delta bozuntusunun öyle bir derdi yok.
"Ben bisikletçi değilim." deyip duru.



Sizce kimi örnek alıyorlar?



Neyse, ben kask olmadan tek pedal çevirmem.



3 kere hayatımı kurtardı bu kask.
her fırsatta söylüyorum.



Ormanın derinliklerine pedallıyoruz.
Umarım ayı mayı çıkmaz.



Ayşe, yuttuğu bir kaç sinekten sonra ağzına kapattığı bandana altından anlatıyor.
"Bir tarikatın mensupları, sokakta yürürken ağızlarını hiç açmazlarmış. Ola ki bir sinek yutup ölümüne sebep olmasınlar diye."
Günahkarız hepimiz!



Çamaşırhane dediğimiz yere vardık.
Burada biraz mola vereceğiz.



İhsan kişi; "Şöyle geç de kızlarla bir kaç fotoğrafını çekeyim, arkadaşlarına hava atarsın." diyor.



"Heyyy, çok şanslıyım."



Alem buysa, kral benim.



Dönüş yolu hep iniş.



Bisikletçinin en sevdiği..



"Yaşasın bisiklet."



Haydi Yalı'ya.




Hava kararmaya yüz tutmuş.



Haziran ayında, bu kadar serin havayı bulmuşuz, kaçırır mıyız.



Terlemiyoruz bile.



Çok şanslıyız çok.



Aslı, "6 yaşıma döndüm." diyor.

Hepimiz çocuklar gibi şendik.

Uçur bizi bisilget.


...

..

.









Hiç yorum yok: