9 Haziran 2016 Perşembe

Rüzgarla savaş.

8 Haziran 2016
Perşembe
18.15

NeO Bike'ı kapatıp, MTB bisikletim BeBeK ile antrenmana çıktım.
Yine yol bisikletim (adını henüz koymadım) ile çıkardım ama Korsan tur  olacak diye pedalları BeBeK'e takmıştım.




Korsan tur iptal oldu ama antrenman iptal olmaz.



Kışın aldığım 10 kiloyu vermeden hiç olmaz.



Sağlam bir rüzgar var, dönüşte beni uğraştıracak.



Çiftlikte soda ve su takviyesi zamanı.



7 dk mola yeter.



Yalı'ya kadar rüzgar fazla etkilemez o zaman bastır NeO.



Çiftlik - Yalı inişi 6.5 dakika.



Esas zor kısım şimdi, hem çıkış hem de rüzgar.



Yolda su ya da mazot olmazsa bu iniş harika.



Şurada mazotta kayıp, bacağımı kıralı 1.5 yıl oldu.



MTB ile 43 km, ortalama 24.5 km.
Hiç fena değil.
İki gün dinlenme iyi geldi.
Yarın yine antrenman var.

Sevgiyle kalın.

...

..

.




Hiç yorum yok: