15 Mayıs 2015 Cuma

Aklım Gökova'da..

14 Mayıs 2015
Perşembe


Aklım Gökova Bisiklet Turu'nda.
Geçen sene sevgili Emin, Hale ve Orhan'la katılmıştık.
Bu sene gönülden katılıyoruz.

Saat 14.00 te ince lastiklerimi takmaya karar verdim.
14.30 da evden çıktım.
Bir sürü rota var kafamda ama Turgutreis'e çevirdim yönümü.



Tempolu sürüşle Ortakent'i geçtim.



Turgutreis'e varmadan sağa sapan yol..



Bahçeden önüme atlayan kuçu.



Tedbir olarak pedal kilitlerini çözdüm ama kuçu güzel güzel bakmakla yetindi.



Turgutreis'te mola.
Yolda Bahadır Tulumcuoğlu ile karşılaştık, işlerini bitirip tekrar bizimle pedallamaya geleceğine söz verdi.
Burada da markette başka bir arkadaşıma rastladım, onunla da bu bankta güzel bir sohbetimiz oldu.



Mola sonrası yönümü Akyarlar'a çevirdim.
Bu yol, bol manzaralı ve sonunda Karaincir rampaları var ki tam benlik.


Yaz gelmiş buralara.



Henüz tatilciler yokken keyfini çıkarın.



Buralarda denize girecek yer kalmayacak kalabalıktan.



Şimdilerde ise bize ait.



Deniz çok çekici ama benim pedallamam lazım.



Tam antrenman günümdeyim yani.



Aspat sahiline geldim.



Buraların doğası muhteşem.



Arada durup fotoğraf çekiyorum.



Kimi yerde ise durmadan..



İşte buna durulur.



Aspat Kültür Sanat ve Eğitim Vakfı
İster inan ister inanma.



Gölgem bile güldü buna.



Yokuşlar başladı işte.



Eğlence zamanı.



Yamuk masa dağından sonra esas yokuş başlıyor.



Hiç molasız.
Antrenman o zaman faydalı oluyor zaten.



Kargı'dan Ortakent'e..



Hatice buraya devam ediyor.
Yakında ben de başlayacağım.


Takip etmek ya da katılmak isterseniz, eğlenceli olacak.



Bu günkü rotam buydu.
Belki bir gün siz de yapmak istersiniz.

...

Sevgiyle kalın.

...

..

.




Hiç yorum yok: