17 Nisan 2015 Cuma

Aksu - Antalya

15 Nisan 2015
Çarşamba
Antalya
 
Genelde hemen aynı gün yazarım günlüğümü ama araya soğuk algınlığı girince gecikti maalesef.
Deniz sezonunu biraz erken açmışım demek ki..
 
 
 
Sadece güneşlendim oysa.
 

 
Tamam, ayaklarımı soktum ama baktım ki soğuk, yüzmedim.
 

 
Hava değişikliği, arada esen serin rüzgar, toplu taşıma ve sosyal ortamlardan alınan mikroplar..
Bir sürü sebebi olabilir.
 

 
BBK Antalya'da.
 

 
...
 

 
Kovboylar da geldi..
 

 
2 öğretmen sürekli telefonla konuşuyorlar.
 

 
Öğrenci hanım diyor ki; "Adam da bizim fotoğrafımızı çekiyor."
Diyorum ki; "Adam ne yapsın?"
Hanım kızımız; "Afedersiniz, yabancı sandım."
...
 

 
Lara'dan Kundu'ya, oradan da Aksu'ya yollandım.
 

 
Solo gezinin keyfini çıkardım.
Dilediğim yerde durup, fotoğraf çekip..
 

 
Dalgama baktım..
 

 
Keyfini çıkarttım.
 

 
Buranın eski köy evleri de yok olmaya aday.
 

 
Az trafik ve dümdüz yol.
 

 
Aksu'da üst geçitli kavşak inşaatı keşmekeşi.
Seçim yaklaşıyor ya, her yer inşaat Antalya'da.
 

 
Diyor ki;
Yayaya saygı duyun.
Yaya geçitlerinde durun.
Antalya Valiliği
"Yaya öncelikli kent projesi"
 
Bu tabelalardan kaç tane var bilmiyorum ama bence 100 bin tane daha gerekli.
 

 
Dereler dolu, tarım yükselişte ama sivri biber 7 tl, muz 7 tl, erik 28 tl.
 

 
Bu kanal yolu tam da evimin önüne kadar gidiyor.
 
Toplam 50 km.
 
 
...
 
 
..
 
 
.
 
 
 
 

Hiç yorum yok: