12 Nisan 2015 Pazar

Antalya, 1. Gün

11 Nisan 2015
 
Cumartesi gecesi 22.30 otobüsü ile Antalya'ya yolculuk.
Kamil Koç'a teşekkürler.
1 bisiklet kontenjanını bana ayırdılar ve bisikletimi itina ile bagaja yerleştirdiler.
Şöförler ve muavin de bisiklet sevdalısı çıktı.
Şanslıyım doğrusu.
 
12 Nisan Pazar sabahı, hiç uyumamış halde, Otogardan, Lara'ya 05:50 de yola çıktım.
Sırt çantamla ve kösele ayakkabılarımla 1 saat sonra evdeydim.
Duş, kahvaltı, sohbet ve ardından 45 dakikalık uzanıp gözleri ve bedeni dinlendirme sonrası,
bisiklet giysilerimi kuşanıp, Liman mahallesindeki buluşma yeri "Ugur Bisiklet"in önünde Antalya'lı bisikletçilerle buluşmak için yola çıktım.
 
 
Saat 9.00, hava güneşli ama henüz sabah serinliği var.
 

 
Eski semtim, Bahçeli Evler'in üst kısmındaki 100. Yıl caddesinden..
 

 
Liman'a doğru..
 
 
 
45 dakikada Lara'dan Liman'a ulaştım.
 Uğur Bisiklet'in sahibi uyuyakalmış, saat 10.00 da dükkanı açtı.
Yeni bisikletçi arkadaşlar var, kask, gözlük, eldiven gibi eksiklerini tamamladılar.
Herkesin toplanıp hazırlanması uzun sürdü ama sonunda yola çıktık.
 

 
Yeni arkadaşlarla tanışmak ne güzel.
 
 

 
Yolda sohbete devam.
 
 

 
Bey dağlarının azametini unutmuşum görmeyeli.
 
 

 
Toprak yollara girince eğlencenin dozu artıyor.
 
 
 
 
Daha önce motosikletle ezberlediğim bu orman yollarında şimdi bisiklet grubu ile olmak çok zevkli.
 
 

Gittikçe dikleşiyor yolumuz ve sürekli tırmanıştayız.
 
 
 
Bu nasıl oldu? Hiçbir fikrim yok.
 
 
 
Bir pınarın başında yemek molası veriyoruz.
Buz gibi suyu kana kana içip, yarım duşla serinliyoruz.
Hava ısınıyor, bizim kaslarımızdan ateş çıkıyor.
 
 
 
Yorulmalar başladı.
 
 
 
Bir keçi bize doğru yaklaşıyor diyor bir arkadaş.
Bizim hayret dolu bakışlarımızın önünden geçip,
 
 
 
Pınardan susuzluğunu giderdi.
Bir sincap gelip avucumdan beslenmiş gibi mutlu oldum.
 
 
 
Yola çıkma zamanı.
 
 

Bir süre sonra yol daha da dikleşiyor ve ben de yürüyenlere katılıyorum.
 
 
 
Bu yokuşu tırmanabilen arkadaşları kutluyorum.
 
 


Eski endurocu arkadaşım Onur, grubun en önünde pedalladı tur boyunca.
Maşallah, çok formda.
 
 
 

 Mükemmel bir iniş keyfi yaşıyoruz.
Önce çamurlu ve çok bozuk bir yoldan iniyoruz ama sonra o yol çıktığımız yola bağlanıyor.
Olsun, o da müthiş bir iniş yolu oldu bize.
Tur bitti sayılır, bundan sonrası asfalt dönüş yolu.
Burada güzel bir çay molası veriyoruz.
 
 
 
11 sağlam bisikletçiyle güzel bir MTB turu oldu.
Onur sayesinde tanıdığım bu güzel insanlara teşekkür ediyorum.
 
 

Tur boyunca ön teker göbeğinden gelen sesler ön göbek bilyalarının dağılma sesiymiş.
Uğur Bisiklet iyi ki bu pazar günü açık.
 
 

İki kardeş, babalarından öğrenmişler tüm bildiklerini.
Küçük kardeş, değişen yeni göbeğin tellerini diziyor.
Büyük kardeş de akordunu yapıyor.
 
 


Tüm tamirat işini de çok ekonomik bir fiyata yapıyorlar.
Hem ustalıkları hem de uygun fiyatlarıyla oldukça iyi bir müşteri kitleleri var Uğur Bisiklet'in.
 
Teşekkürler Uğur Bisiklet.
 
....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık Nezih abi. Ne de güzel özetlemişsin. Süpriz yapıp tura katılarak beni çok mutlu ettin :) Bu süprizi daha sık yaparsın umarım.. Onur..