8 Nisan 2015 Çarşamba

Dedikodu turu..!

7 Nisan 2015
Salı

Git gide kendimi daha iyi hissetmeye başladım.
Bugün de bir tur yapasım var ama ne yapacağıma karar veremedim.
Umarım hava bulutlanmadan güneşin tadını çıkararak pedallarım derken, İhsan feyse yazdı;
"15.30 Mangalcı çıkışlı, Çamlık gezisi."
"Bana uyar."

Saat 15.00 e varmadan evden çıktım.


Şehrin trafiğinden kurtulur kurtulmaz bastım deklanşöre.



Güneş hala etkisini sürdürüyor.
Mükemmel.



Sonbaharda sapsarı bir güzellik sergileyen sağdaki ağaçlar henüz yeşillenmemişken, yolun karşısındakiler çiçekleriyle onlara cevap veriyor.



Mangalcı'nın karşısındaki park yerinde henüz hiç kimse yok.



Bisikletsiz bir tavuk, bir de ben.



Benden 5 dk sonra İhsan damlıyor.
Dakik adam, saat tam 15.30.



Hasan' da gelirim demişti, çıkmadan aradık ama işi çıkmış gelemiyor.
Bastık pedallara.



Çamlık kahvesine varıncaya kadar hızımızı kesmedik.



Kahvenin önündeki şeftali ağacı, çiçeklerini arıların hizmetine sunmuş.



İhsan, Dido'ları kapıp geliverdi kahvenin en güneşli yerine.



Köyün emeklilisi amcamız da güneşlenmekte.



Çaylar da geldi sohbet koyulaştı.
Onu çekiştir buna veriştir, aklımıza gelen herkesi dedikodu kotamızdan geçirdik.
En çok da Fatih hakkında konuşuyoruz.
Kulaklarını fazla çınlatmışız; "Alo, neredesiniz?" diye aradı.
- "Çamlık kahvesinde."
- "Bir yere ayrılmayın, geliyorum."

Madem Fatih geliyor, o zaman birer Dido ve birer çay daha içelim, nasılsa gelince hesabı ona ödetiriz dedik.



O gelene kadar da hakkında konuşulabilecek ne varsa hepsini tükettik.



Şimdi konuşma sırası onda.
Biraz Çanakkale Turu dedikodusu iyi gelir.



Bugün havada ne varsa, tam Güneş'i çekiştiriyorduk ki o da damladı.



Neşemize neşe kattı sağolsun.



Fatih motorla, Güneş' de arabayla çıkmışlar güzel havayı solumak için.



Uzun ve keyifli sohbetimizi tamamlayıp, İhsan'la pedallara yüklendik yeniden.



Kısa ve dik bir tırmanıştan sonra genelde inişe pedalladık.



Bu son tırmanışın ardından koyverdik gitti..



..teee Mangalcı'ya kadar.



İhsan sağolsun beni de evin önüne kadar arabasıyla bıraktı.



Keyifli iş bu, trafikte eksoz solumadan eve varmak.
Bir araba da ben mi alsam ne?




..


..




Hiç yorum yok: