1 Kasım 2014 Cumartesi

İyileşme yolunda...

7 Eylülde geçirdiğim kaza sonrası kırılan bacağım iyileşme yolunda.
Doktorumun da söylediği gibi ayağımın üzerine %50 basarak bir süre daha koltuk değneği kullanmaya devam edeceğim.
Yürümek için gereken kaslarım, bunca zaman kullanılmamaktan dolayı erimişler.
Son 1 hafta - 10 gündür yaptığım egzersizler sayesinde eriyen kaslarım kısmen gelişti ve kırık ayağımı kullanmaya başladım.
3-4 günden beri de motorumu kullanabiliyorum.
Bugün düzenlenen korsan bisiklet turuna (BBK organizasyonu olmayınca "korsan tur" diyoruz) motorumla katılıp, arkadaşlarıma sürpriz yapmak istedim.



Çamlık "Taş Masalı Kahve" (Fatih'in yakıştırdı isim)'de daha henüz mola vermişlerken varıyorum yanlarına.
Çaylar, çikolatalar, sodalar sohbet eşliğinde tüketiliyor.



Güm batımına kalmadan turu bitirmek için haydi bisiklet başına..



Şahane bir gün ama güneş gidince hava hemen soğuyor.



Bu yüzden fazla geçe kalmamak lazım.



Emin ve ..


İhsan, Alazeytin yolundan biraz daha zor bir parkurda ter atmak için guruptan ayrılıyorlar..



Kalanlar ise geldikleri yoldan dönüp, Mıstık kafede çay molasında buluşacaklar.




Ben de onların peşi sıra takılacağım.



Onlardan sonra çıksam da yolda yakalıyorum korsanları.



Önlerine geçip daha farklı pozlar çekmek istiyorum.



En önde Cem, guruptan kopmuş, bir an önce eve, ailesinin yanına dönmek istiyor.



Ardından Hatçe ..


Diğerleri biraz geriden, aheste sürüyorlar.
Ben de gölgemle başbaşa bekliyorum.



Şebnem ve Fatih.



Yolda sohbet gırla..


Kimbilir kimi çekiştiriyorlar.. :)



Yeniden öne geçmek için basıyorum gaza..



Motorla değişik fotoğraf denemeleri..



Gölgemsiz olmaz..



Cem'i yeniden yakaladım.



Buradan guruba katılacaklar İhsan ve Emin.



Cem'i uğurluyoruz önce.



Ardından Hatice..



Sağ ayağı hafif uyuşmuş, dinlenmek için duruyor.
Bir iki cümle sohbetten sonra pedallamaya devam ediyor.



Tıngır mıngır takımı geriden geliyor.



Şebnem ve Fatih



Emin'le İhsan biraz gecikince, onları karşılamak için Alazeytin yoluna giriyorum.
Yokuşu çıkarken yanımdan geçiyorlar.



Yeniden sapağa kadar önde gidip, karşılıyorum onları.



İhsan; "İyi oldu buradan gelmemiz, bir güzel ter attık diyor."



Gurubun geri kalanının öne geçtiğini söyleyince onlar da basıyorlar pedala..



Emin ve ..



İhsan, BBK'nın sağlam pedalcıları arasına girdiler.
Gün geçtikçe daha iyiye gidiyorlar.



Onlardan önce Mıstık kafeye gelip taze çay hazırlatıyorum.



Son molada, son çaylar, son kahkahalar..



Yakında ben de onlarla birlikte pedallayacağım.



..

.





2 yorum:

Yelken dedi ki...

Umarım en yakın zamanda sağlığına kavuşur bizlerle beraber pedallamaya başlarsın NeziÇom

nezihoget dedi ki...

Teşekkürler Eminçom.. ;)