19 Haziran 2014 Perşembe

Yüksek kadans denemesi.

2 saatlik antrenman turunun da hikayesi mi olurmuş?
Demeyin öyle..!
Olur tabi.
Her turun bir hikayesi vardır.
Öncesi..
Sonrası..
Var da var..

Havalar iyice sıcakladı..
BBK Facebook sayfasında etkinlik düzenliyorum, herkes bir mazeret buluyor gelmemek için.
Tek başına tura çıkıyorum, bu sıcakta delirdin mi sen? diye soruyorlar.
Adamlar dünya turuna çıktıklarında yaz gelince evlerine mi dönüyorlar?
Hayır.
Yolu çölden geçse de yoluna devam ediyor tura çıkan gerçek bisikletçi.
Bak, Burcu Balcı kamp için Bodrum'a geldi, bu gün Milas'a gitmiş gelmiş bile..

Gündüz, atölyede 2 bisikletle uğraştım, bakımlarını yapıp sonra atölyeye bir iki malzeme almak için yapı marketleri dolaştım, ardından hazırlanıp akşam antrenmanı için hazırlanıp İhsan'ın gelmesini bekledim.


Beklerken lastiklerimin inen havasını yükselttim.
Hazırım.



İhsan trafiğe takılıp 15-20 dk geç kalınca yoldan geçen komşularla sohbet etmek zorunda kaldım.
.. "Sana gıpta ediyorum ya, geçen gün Milas yolunda gördüm seni, helal olsun." diyor biri..
"Sen de gel hocam."
"Yok abi, ben 20 senedir spor yapmıyorum, ölürüm o yollarda."
"Spor yaparsan 20 sene daha fazla yaşarsın dostum." diyorum uzaklaşırken.
20 senedir spor yapmadığı için göbek möbek almış yürümüş.

Neyse, İhsan geliyor ve bisikletleri yükleyip Mangalcı'nın önüne park ediyoruz arabamızı.



Tam yola çıkacakken en şık haliyle Emin selamlıyor bizi.



Emincom'a işlerinde kolaylıklar dileyip basıyoruz pedala.



Bu gün İhsan'la yüksek kadans tekniğini uyguluyoruz.
Düşük viteste hızlı pedal çevirerek, dizlerimize binen yükü azaltıp, kılcal damarlarımıza daha fazla kan gitmesini sağlıyoruz.



Yüksek kadans bize hızlı bir tempo sağlıyor.
Çiftlik'teki taş masalı kahveye her zamankinden 15 dk önce varıyoruz.
2 soda ile mineral takviyesi, 1 çikolata ile de enerji alıp dönüşe geçiyoruz.



Her zamankinden daha sık su tüketmeyi de ihmal etmiyoruz.



Başta bu tempo bizi daha fazla yoracak gibi görünse de..



Turun bitiminde başladığımızdan daha büyük bir enerjiye sahip olmamız bizi şaşırtıyor.


Sürekli gelişmeyle sporun anlamını büyütüyoruz.


Siz de öyle yapın.
Her zaman daha ileriye.

Spor yapın sağlıklı kalın.


..

.





Hiç yorum yok: