9 Mart 2014 Pazar

Minik Nirvana bahçesi

Kadınlar günüymüş.
Aynı zamanda sezonun ilk enduro yarışı antrenman günü.
Fatih ve İhsan'la birkaç fotoğraf çekmek için yarış alanına gitmeye karar verdik.


Torba'dan benzin alıp öyle gidelim dedik.
Benzincide Bodrum'da yaşamış, tarihe geçmiş önemli insanların heykelleri vardı.
Bu Karya Kraliçesi Artemisia II.


Altlarında da bilgiler.
Lazım olabilir.
Belge olarak ekledim.


Neyzen Tevfik.


Heredot


Cevat Şakir


Zeki Müren


Kral Mausolos


Yarış alanında kimse yoktu.
Magazin Start için Belediye meydanında olduklarını öğrenince Bodrum'a geri döndük.


Meydanda birkaç etkinlik bir arada, bir karmaşa hakim burada.


Kadınlar günü kutlamalarına, enduro yarış mitingi..


Gezi olaylarında kaybettiğimiz gençleri unutturmama eylemi karışmış durumda.
Bodrum artık daha fazla meydana ihtiyaç duyuyor.


İki Fatih arasında dilek dileme etkinliği bile vardı.


Yeniden yarış alanına gidip  enduro antrenmanında fotoğraflar çektikten sonra evimize dönüp bisikletlerimize atladık ve bisikletçi dostlarımıza katıldık.


Güneşli havayı değerlendirip, İçmeler'e kısa bir tur yapıyoruz.


Orada tatlı yedikten sonra geri dönmeyi planlıyoruz.


Tatlılarımız yedikten sonra yanımıza gelen bu gocuman kuçu kendini sevdirdi bize.


Hem bu kadar kocaman olup hem de kedi gibi olması çok hoşumuza gitti.


Soldan sağa; BeBeK, varlığım ve gocuman.


Gittiğimiz gibi sakin bir sürüşle geri dönüyoruz.


Alışık değilim sakin sürüşlere.


İyi ki fotoğraf merakım var.


Dostlarımın güler yüzlerinin bana yansımasını belgeliyorum böylece.


Bodrum Kumbahçe'de kadınsal etkinlikler sürüyor.


O kalabalıkta olmak yerine,


Bitez'e dönen Fatih arkadaşımla birlikte pedallamayı seçiyorum.


Onu Bitez'e bıraktıktan sonra dönüşe geçmeden Sema'da kahve içeyim dedim.


Şansıma o da evde.


Onu ve yarattığı küçük masal dünyasını çok seviyorum.


Kedileri, köpekleri, tavukları, dallarda serçeleri ve arada bir yakınlaşan sincaplarıyla Ali Baba'nın çiftliği gibi burası.

Bodrum'a dönmek zorunda olmasam burada Nirvana'nın kıyılarında dolaşmak için daha fazla zaman harcardım.
Her fırsatta onu ve minik dünyasını görmeye geliyorum o yüzden.

Gökler seni gözetsin sevgili arkadaşım.


..

.

Hiç yorum yok: