10 Haziran 2013 Pazartesi

10 gün aradan sonra..


10 gün sonra yeniden yollarda..

8 Haziran cumartesi günü, ihtiyaçtan dolayı oluşan bir gezi bu.

Taksim Gezi, değil. Bodrum-Hava alanı gezisi.

Ülkemizin içinde bulunduğu durum malum.
Gezip tozacak istek bile kalmadı malesef.
Annem için ayırttığım uçak biletini Bodrum Hava alanından almak gerekti.
Ercü' de "Güvercinlik'e gideceğim, hadi gel." deyince 10 gündür bisikletimden uzak kalmanın özlemiyle öğleden sonra yola çıkıp pedalladık.

Ercü ve yeğeni Barlas ile yola koyulduk.
Barlas'ı Güvercinlik'te bırakıp Ercü ile Hava alnındaki işimi halledip, Güvercinlik Doktorlar Sitesi'ne giderken...








.. ve Barlas ile Doktorlar Sitesi'nde buluşup denizde 3-5 kulaç atıp..



.. yeniden Bodrum yoluna döndük.
















Güvercinlik çıkışı gün batımını arkamıza alıp, havayı da biraz karartarak evimize döndük.




2 yorum:

Unknown dedi ki...

merhabalar nezih bey..öncelikle yazılarınızı okudum,emeğinize sağlık.. ve verdiğiniz emek için çok teşekürler..Bodruma gelip giderken yolda birkaç defa Cervelo marka bisikletli görmüştüm,kimlerdir bu sürenler derken sizin bloğunuzda bisikleti gördümmm.. bodrumda bisiklete gönül vermiş kişilerin olması beni çok mutlu etti.Özellikle mumcular üzerinden Mazı ya yaptığınız gezi çok hoşuma gitti.Yine mumcular tarafına gelirseniz size yardımcı olup gezdirmek isterim sizlerii..Bodrum çevresinde düzenlediğiniz turlarada katılıp sizlerle tanışmak pedal cevirmek çok güzel olacaktır...

nezihoget dedi ki...

Teşekkürler Nadir, Öncelikle Facebook grubumuza bekliyoruz sizi. BBK Bodrum Bisiklet Kulübü adı altında toplanmaya çalışıyoruz. Ayrıca, facebook'ta beni ekleyiniz, orada yapılacak geziler için önceden duyuru yapıyorum. Bir dahaki Mumcular geçişimizde buluşmayı çok isterim.
Sevgiler... :)

Not; Yorumunuzu henüz gördüm. :(