21 Haziran 2013 Cuma

Gökova Bisiklet Turu Bodrum'da

Kerim aradı öğlen saatinde; "Gökova Bisiklet Turu'ndaki arkadaşlar çarşıdan geçeceklermiş." diye
Ben de bisikletimle onları karşılarım diye düşünmüştüm ama çarşıda arkadaşlarımla buluşunca takılıp kaldım.
Allahtan geçerlerken yakaladım ve peşlerine takıldım.


Marina'dan geçip askeriyenin yokuşuna gelince, "Allah, yokuşa bak." sesleri arasında tırmandılar.
Helal olsun. Onca yolun sonunda bu yokuş hiç de hoş olmadı onlar için ama yine de tırmandılar.

Ben taze kuvvet aralarından sıyrılıp tepeye onlardan önce tırmanıp görüntü almaya çalıştım.




Bir de inişte geri kalanları fotoğrafladım.




Gümbet'in içinden geçip kamp alanına ulaşınca, "Sonunda geldik." nidaları çok hoştu doğrusu.

Daha önce gelenler çadırlarını kurmuşlar bile.












Onlarla birlikte  takılmak çok güzel olurdu ama dönmem lazım.



Hiç yorum yok: