6 Mayıs 2013 Pazartesi

Hıdırellez günü gezisi

5 Mayıs 2013
Bugün hıdırellez. Çok güzel bir yaz günü.
Güneş, sıcak, esinti.. hepsi var.

Resmen akşamdan kalmayım.
Gece boyu baş ağrısı çektim, hatta uykumun arasında kalkıp aspirin içtim.
Son 2 saati o sayede derin uyuyabildim.
Çok zor kalktım yataktan.
Tek umudum kahvaltıydı.
Kahvaltı %50 iyi geldi ama yokuşbaşını tırmanıp, Mangalcı'ya gelmeden toparlayamadım kendimi.
Biraz gecikerek randevu yerine ulaştım.
Herkes benden önce Mangalcı'ya gelmiş ve yola çıkmak için hazır olmuşlar.
Arkadaşlarımın gülümseyen yüzleri ve yokuşbaşında attığım ter beni kendime getirdi.

Artık kendimi çok daha iyi hissediyordum.

Yola çıkar çıkmaz fotoğraf çekmeye başladım.

Ayşe ve Kerim ilk kez aynı gezideler.
Sohbet güzel.

İki Ayşe Hasan'ın yerinde sohbeti koyulaştırdılar.





Biz de yan masada Erol ve Kerim'le yorgunluk atıp, çay içerek sohbeti derinleştirdik.




Bu kadar sohbet yeter deyip Etrim kavşağına kadar pedallayıp bisikletlerimize küçük ayarlar yaptık.


Ayşe'nin keyfi yerinde.
Uzun süredir bisikletinden ayrı kalmıştı.
Mutluluğu yüzünden okunuyor.


Dört yoldaş, dönüş yoluna hazırız.

Dönüşte yine Hasan Motel'de mola.
Bu sefer bol zamanı değerlendirip birşeyler yiyerek politika konuşuyoruz.

Dönüşte, 26 Mayısta Bisiklet Şenliğini yapacağımız yerin birkaç fotoğrafını alıyorum.








Kerim ve arka planda Geren Koyu.

Ayşe'nin ilk gezi performansı müthiş.

Kızılağaç pazarından tuzsuz fıstık ve kuru kayısı alıp arkadaşlarıma yetişmek için pedalladım.


Gece, Bodrum Kumbahçe sahilinde ateş yakıp dilekler tuttuk.




Hiç yorum yok: