6 Mayıs 2013 Pazartesi

Salcano görücüye çıktı.

Kerim'in getirdiği yeni parçaları ve Biss'in diğer parçalarını tamircime götürdüm.
Bugün Biss toplanır diye umuyordum ama Murat usta bugün çok yoğunmuş.
Koga'nın tekerlekleri de hassas akord için başka bir ustaya yollanmış.
Biss'in kadro boyası bitmiş ve çok güzel görünüyor.
Yarına her iki bisikletim de tamamlanacak diye umuyorum.
En azından Murat usta öyle dedi.

Akşam üzeri, Salcano'ya görücü geldi.
Bakıldı, incelendi, beğenildi ve 1-2 günlük düşünme payı istendi.

Görücüler gittikten sonra Biss'in tekerleklerini Murat ustaya götürüp teslim ettim.

Önce Salcano ile Halikarnas Disko'nun önündeki iskeleye çıkıp belki de son kez onu kale ile birlikte görüntüledim.
Ondan sonra kısa bir akşam turunda çarşıda arkadaşlarıma uğradım. 
Bir iki sohbet sonrasında Bitez'e gitmem gerekti.

Zaten ne yapacağımı bilmez biçimde dolanırken böyle bir hedef beni canlandırdı.
Bitez'e gidiş ve dönüş çok eğlenceliydi.
Dönüşte Salcano'yu bir güzel yıkayıp yarına hazırladım.
Birazdan zincirini de yağlayacağım.

Hiç yorum yok: