7 Nisan 2021 Çarşamba

Kirişçiler Muhtarlığı

7 Nisan 2021

Bizim Nesrin, şehirden bıkmış, köy hayatına yatay geçiş yapmış. Geçenlerde benim bisikletle oralardan geçtiğimi öğrenince beni kahveye çağırdı. Bugünkü şahane havayı öyle değerlendireyim dedim.




Kepez rampasını çıkıp Duacı köyüne yöneldim. 




Rampada terledim ve burası da rüzgarlı ama yinede rüzgarlığımı giymedim..



.. çünkü güneş çok etkili.



Sonunda ben de buralara taşınacağım galiba, hava muhteşem buralarda.



Tarife göre bu sokakta olması lazım Nesrin'in evi..
Telefon ettim, evde değilmiş.
Habersiz geldim, sürpriz yapayım diye ama olmadı.
Olsun, benim için güzel bir antrenman oldu.
Belki Kirişçilere taşınır, sonra da muhtarlığa adaylığımı koyarım, ne dersiniz?



Muhtarlığın karşısındaki caminin hemen yanında geçen gün gördüğüm sarnıçın aynısı var.



Buna o kadar çok çöp atmamışlar caminin yanında olduğu için.
Allah korkusu bu, hiç bir şeye benzemez. :)



Böyle de bir anımız oldu.
Kapının hemen üstündeki kare boşlukta büyük bir ihtimalle, kim tarafından ve ne zaman yapıldığı yazılı olan bir taş vardı. Biri alıp bahçesine koymuştur ya da para karşılığı birilerine vermiştir.
Bu cins insana da allahtan korkmaz, arlanmaz, utanmaz diyoruz.
Çünkü bu ülkede herşey dinle ilgilidir.



Bu kadar zevzeklik yeter..


i

Bu yol dümdüz Varsak'tan şehir içine bağlanıyor.
İlk kez indim, süperdi.
Pedal çevirmeden 64.4 km/s en yüksek hıza çıkmışım.


 

Hiç yorum yok: