19 Eylül 2018 Çarşamba

BBK Antalya

19 Eylül 2018
Antalya

Bu gün için bir program yapmaya hazırlanıyordum ki Atahan aradı;
"Haydi bisiklet turu yapalım, seni çok güzel bir yere götüreceğim." dedi.
Bisiklet deyince akan sular durur; "1 saat sonra buluşalım." dedim



Güzel bir kahvaltı sonrasında hazırım.



Buluşma yerine 10 dk önce varıyorum.



Atahan'ın bana göstermek istediği Gökdere yolunu ben 14 yıl öncesinden biliyorum.
İlk enduro turumu bu yoldan geçerek yapmıştım.



O zamandan bu zamana buraları daha bakımlı bahçelere dönüşmüş.



Ayrıca buraya kadar olan bölümde de bol bol evler ve siteler yapılmış.



Eskiden kaderine terkedilmiş bu bahçelerde böyle üçüz narlar görmek çok sevindirici.



Gökdere camisinde sularımızı tazeliyor ve yüzümüzü yıkıyoruz.




10 haneli Gökdere'de camiye varıncaya kadar yapılacak çok şey var ama boşverin, gerisi de iman gücüyle hallolur.



Buradan sonra asfalt biter toprak yol başlardı ama camiden sonra ilk işimiz asfalt yapmak olduğu için bu konu da ciddiyetle ele alınmış efems.



Atahan dedi kine; "Daha da şurdan şuraya gitmem."



Atahan'ın bittiği an.
Hem sıcak, hem de benim tempo merakım onu biraz yordu.
Bu günlük buraya kadar ama bu turları tekrarlayıp çıtayı yükselteceğim alimallah.



"Göz hakkı." diyerek meşrulaştırdığımız nar hırsızlığımız bize enerji olarak dönüyor.



Aslında olgunlaşması için 2 hafta daha beklemek lazım ama bu pembe haliyle de muhteşem bir tadı var.



BBK Antalya temsilcisi olarak size sunacağım bu günlük bu kadar.
Takip edin, pişman olmazsınız.


Hiç yorum yok: