30 Nisan 2017 Pazar

İyilik peşinde koşmak.

30 Nisan 2017
Pazar



Yine bir gün, dükkanda oyuncaklarımla oynarken...
...
Yok yok, anlatacağım öyle bir şey değil.

Şöyle bir şey;
Yaklaşık 5 aydır koşuyorum ve koştukça da bu spordan zevk alıyorum.
Bir zamanlar deneyip, daha o gün vazgeçtiğim bu sporda her geçen gün kendimi daha iyi hissediyorum.
Madem o kadar iyi hissediyorum, o zaman Bodrum'da yapılacak bir koşuya neden katılmayayım? dedim ve bu gün koşulan Global Run Bodrum 10K yarışına katıldım.
Sabah 9.00 u biraz geçe verilen startın ardından ben yine her zamanki derecemi yaptım.
Kişisel rekorum 1.00.24, bu yarışta 9 sn daha hızlı koşmuşum; 1.00.15


Genel klasmanda 207 nci,


Yaş grubumda da 36 kişi arasında 24 üncü olmuşum.
Önemli olan katılmak ve bitirebilmekti benim için.
Ne mutlu ki sağ salim gerçekleştirdim bu dileğimi.
Ayrıca çok eğlendim.



Yaklaşık 1.5 saat sonuçların açıklanması ve hediye çekişi ile geçen zamanın sonunda, bir de bisiklet turu yapmalı diye atladım yol bisikletime.



Yalıçiftlik tarafında pedallıyor bazı arkadaşlarım bu gün.
Belki onlara ulaşırım.



Nitekim, Yalı sahiline varmadan, birer ikişer dönüş yoluna pedallarken buluyorum onları.



Bodrum'dan ve Muğla'dan tanıdığım bisikletçiler ve arkadaşlarım var aralarında.


Yine Bodrum'dan ve Muğla'dan tanımadığım ve tanışmadığım pedalcılar da var aralarında.



Amaan, boşver.. Hepsi pedalcı işte!



Hemen hepsini seversin.
Arada bir iki tatsız insan çıkar elbette ama hayat bu işte!



Bak bu arkadaşları ilk kez görüyorum mesela.
Büyük olasılıkla şahane insanlardır.



Yalı çay bahçesi önünde arabaya bisiklet yükleyen bizim şekerlerle karşılaşıyorum en son olarak.


Turun sonuna yetiştim ancak, o yüzden şekerlerle Bodrum'a dönünce sohbet edeceğiz.



Dönüşte, Mangalcı'dan arabalarına binenler var.



Bir kısmımız da Bodrum'a pedallamaya devam edeceğiz.



İyi oluyor böyle turlar, sevdiğin insanları görüyorsun.
İki cümle kurup daha çok seviyorsun filan.



%99 iyidirler zaten.
İyilik peşinde koşun.
Sevgiyle.


...

..

.


1 yorum:

xuanhathudong dedi ki...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

An Thái Sơn với website anthaison.vn chuyên sản phẩm máy đưa võng hay máy đưa võng tự động tốt cho bé là địa chỉ bán máy đưa võng giá rẻ tại TP.HCM và giúp bạn tìm máy đưa võng loại nào tốt hiện nay.