28 Ekim 2016 Cuma

Antalya kaçamağı.

25 Ekim 2016
Salı

7 saatlik otobüs yolculuğu sonun sah 06.00 da Antalya'dayım.
Güzel bir uykudan sonra, kahvaltı sonrası, Belek yoluna tura çıkıyorum.



6 saatlik deliksiz uyku bütün yorguluğumu almış.
Çok keyifli bir sürüş oluyor.

Yeni yol bisikletim Lapierre ile aramız çok iyi.
Ona henüz bir isim bulamadım çünkü o, çok özel bir bisiklet.
5-6 aydır aramızdan su sızmıyor.
Onun yerine ancak bir "carbon" alabilir.
Henüz onu haketmiyorum ama çabalıyorum.

...



Arkadaki gri alan asfalt, Sağ üstteki beyaz bölüm de kaskım. Onun altındaki pembelik kulağım, sarımsı yeşil ve koyu lacivert alan da formam.
Bu da böyle bir fotoğraf!



Kundu ile Kumköy'ün arasındaki derenin üzerine bu köprü yapılmış ve Antalya-Belek arası yeni bir bağlantı yolu yapılmış.



Bundan 6-7 yıl önce, enduro motosikletlerimizi sandallarla karşıya geçirdiğimizi hatırlıyorum.



Temiz asfaltta, yol bisikleti ile pedallamak çok keyifli.



39 km.yi, 27km ortalama hızla almışım.
Rüzgar hızımı azalttı. Dönüşte daha hızlı olmayı umuyorum.



Dönüşte rüzgar dezavantaj olmaktan çıktı ama bu sefer de trafik yoğunlaştı!





======================================

26 Ekim 2016
Çarşamba

Bu günkü turumuz Kemer'e.

Lara'dan çıkıp, önce Konyaaltı'ndaki Uğur Bisiklet'e uğrayıp Kemer yoluna pedallıyorum.



Antalya-Kemer arasında 3 tane tünel var.
Bu tünellerdeki 2 karış genişliğindeki emniyet şeritleri, bisiklet için yeterli değil, bu yüzden 1km lik tünel "korku tüneli" gibiydi.
Tünelden çıktıktan sonra durup bu fotoğrafı çektim.
Arkadaki üçgen çıkıntı "Sıçan Adası".
Bu inişte bir tırın tacizine uğradım.
İleride daralan emniyet şeridine rağmen beni geçmeye çalıştı ve beni yok saydı!
Yollarda tehlikeler bitmiyor.
...




Tüneller dışında çok keyifli bir yol.



Keyif aldığımı çok mu belli ediyorum?



Tünel içi.



51.6 km sonunda Kemer'e varıyorum.



Deniz molası.



Tam ihtiyacım olan şey.



BBK her yerde.



Dönüşte biraz daha hızlanıyorum.



Tünelleri geçerken gerçekten korku tüneline girmiş gibi oluyorsunuz.
Sağ çıktığıma şükrediyorum çünkü son 2 ayda olan kazlarda 2 bisikletçi hayatını yitirmiş.
Yetkililerin dikkatine!



Tünellere rağmen çok mutluyum çünkü bisikletin üzerindeyim ve sağlıklıyım.




============================

Antalya'da 1 gün daha kalsam da son gün bisiklete binecek zamanım olmadı.
Bodrum'a dönüş...!


...

..

.








Hiç yorum yok: