6 Aralık 2015 Pazar

Fener-değirmen sendromu.

6 Aralık 2015
Pazar

Bodrum-Turgutreis-Akyarlar-Turgutreis-Gümüşlük-Turgutreis-Bodrum
Bu günkü rotamız bu.

9.30 da Bodrum'da başlayacak tur.


Ben, 9.40 ta Konacık'ta bekliyorum gelenleri.



İlk olarak Alpaslan geliyor.
"5 kişi daha geliyor." diyor..



Onlar da 2-3 dakika sonra varıyorlar yanımıza.



Bakkaldan su takviyesi yapıp yola çıkıyoruz hemen.



Bitez'den pedallayan Burcu ile Gürece'de buluşuyoruz.



Bu fotoğrafı çektikten sonra Burcu;
"Nefes alırken çektin. Olmadı, bir daha çek." dedi.



Bu da nefes almazken..!



Turgutreis'e yaklaştık.



Genelde bir arada sürdük.



Buluşma yerine vardığımızda 10.45 olmuştu saat.
Sakin bir tempoyla sürdük. Normal bir zaman.



Bir süre daha bekliyoruz, geç kalanlar olabilir diye.



Burcu lastiğine biraz daha hava basıyor.



Genç bisikletçilerin çoğaldığını görmek güzel.



Nevcivan elmayı kapmış.
İki ısırık da bana bırak diyorum, "Ok." diyor.



Beklerken, Fazıl' da bu güzel pisinin karnını doyurmak için Migros'tan mama alıp geliyor hemen.
Hayvan sevgisi, insanlık için birinci şart bana göre.



Keyfimiz yerinde.. Hafif bir rüzgar var ama arkadan esiyor.
Dönüşte tam tersi olacak tabi.



Akyarlar molası için 15 dk yeter diye konuştuk ama yine yarım saat takıldık burada.



Çay - kahve - tost filan derken, bir de sohbet eklenince hemen kalkılmıyor tabi.



Herkes güneşe karşı oturmuş.
Yaz bitti böyle oldu.



"Ne o? Yoruldunuz mu kızlar?"



"Hayır NeO, sen bizi ne sandın?"



Ehsan abi de motoruynan gelmiş, aramıza katılmış.
Bizi yine güldürüp duru..



Minejim ve ben..



Fazıl bro ve ben..



Akyarlar'dan çıkarken dedim ki; "Değirmende durup bir gurup fotoğrafı çekelim."
Ben bu fenere her seferinde değirmen diyorum. Var bunda bir iş. 
Fener olmadan önce değirmen miymiş acaba?



Kanka gençlik bir arada sürmeyi seviyor.



Turgutreis'te toplanma.
Sırada Gümüşlük var.



Gümüşlükte uzun bir molamız olacak.
Uzun dediysek de 1 saat en fazla.
Gün erken bitiyor, akşam serinliği başlamadan Bodrum'a dönmek istiyoruz.



Bilge ve Nusret tembel turu yapıyorlar bugün.
Kadıkalesi-Gümüşlük-Kadıkalesi
Ben de Fransız takılıyorum, başka masada oturuyorum.
"Hafta içi her gün tenis oynuyoruz." diye de bir mazeretleri var.



Herkesin bir tarzı var işte..
Biz de elimizden gelse 250 km pedallayacağız.



Neyse bu gün toplamda 65 km yapmış olacağız.
O da bir şeydir.



Motorla gelen arkadaşlarımız da var.
"Ne yapalım bir pazarımız var, onu da motor sürerek değerlendiriyoruz." diyor Somer.



NeO Bike açılış hazırlıkları yüzünden 3 haftadır bisiklet turlarından uzak kalmıştım.
Bu tur bana çok iyi geldi.
Keyfim yerinde.



Arkadaşlarımı görmek da ayrı bir güzellik tabi.



BBK sayesinde bir çok yeni arkadaşımız oldu hepimizin.



Daha önce birbirimizden haberimiz bile yoktu.



Yaşasın bisiklet.
Yaşasın BBK.



Bodrum yolcuları saat 14.30 da yola çıkıyoruz.



Fazıl ve yeni bir arkadaş da bize Turgutreis'e kadar eşlik ediyorlar.



Buradan ayrılıp, 7 kişi  Bodrum'a pedallayacağız.



Motor bisiklet arkadaşlığı.
Sohbete devam.



Eve varış. Saat 16.00.

Oh be dünya varmış.


...

..

.




Hiç yorum yok: